kai užbėga, plaukiu

Geriau niekada nei vėliau, ar vėliau nei niekada?
________
Turėjau išsiskalbti rūbus.
Neišsiskalbiau.
Aš nusidėjęs, nusidėjęs
nusidėjęs
berniukas.
Mano paukštis numirė
kai man buvo dešimt
(aš esu tas paukštis)
________
Aš keista mergina,
kai užplaukia.
Kai užbėga,
plaukiu
________
Vėl apie granto vaikus.
"O tai tau!
Turėjai skaityti prieš
penketą metų!"
"Taip, tu teisus.
Palauksiu dar dešimtį."
(tebelaukiu)
________
Jis manęs nuolat prašo
parašyti traktatą
daug visokių traktatų
Ir aš noriu parašyti
bet kai prisiruošiu
nebežinau, apie ką jis prašė
mane parašyti
gal iš ties svarbu
tiesiog rašyti?
________
Niekada nemokėjau tinkamai apsivilkti kaldros (antklodės? antklodės užvalkalo? iš tiesų - koks to daikto pavadinimas?); net neįsivaizduoju, kodėl pastaruoju metu man nedraudžia to daryti. Juk mato, kad prastai išsimiegu.
________
O dar, dar aš esu beprotė, rašanti, kai koks nors sakinys nepalieka ramybėj nepasikartojęs bent trisdešimt tris kartus, tą sakinį į sąsiuvinį, kuriame guli trylika kartų neišspręstas fizikos uždavinys.
(ir šiaip vis bandau pasikloti lovą)
________
Kartą sutikau kitą filosofą, kuris iš tiesų nebuvo joks kitas filosofas, o buvo tas pats filosofas, su kuriuo kadaise (niekada) rungiausi kažkur rytuose ir kurį, be to, nurungiau, bet net neatsiminiau, kad tai kažkada buvo, nes to nė ir nebuvo, tik jausmas liko, kažkoks savitas jausmas, kad jis savas, ir jis man irgi taip sakė, ir kai visa tai paaiškėjo, abu tik palinksėjom galvom sakydami, jog prieš filosofiją buvom normalūs. Pridūriau, kad aš prieš dailiūšką buvau normali, ne, palaukit; nebuvau.
buvo niekada Tai.
________
Būna tokie tėvai, kurie įtikina savo vaikus, kad kažką, kas šiaip jau yra visiška bausmė iš pragaro, iš tiesų daryti net labai smagu.
Svarstau, kodėl vis dar nemoku pasikloti lovos.
________
Sunku atsisakyti kai kurių jo įpročių; žinau, kad žalingi. E.g. excuse-moi tarimas. Perėmiau tą ekskiuzi-mua, nors tos i excuse gale visai nereikia.
________
Jei kada nors norėsit paglostyti katę, žinokit, kad atsisveikinti armėniškai yra velniškai sunku.
(o introvertiškų olandų iš vis nerasit)
Geriau niekada,
Šrinė

Komentarai