Au revoir

negaliu susitaikyti su mintimi,
kad tu kažkur toli (esi),
toli, kaip Kepler-452b
arba Corot-9b
bet atidžiau pažvelgus,
vis tik ne taip ir toli,
jei lyginsim su kitais užmirštaisiais,
kuriuos mylėjau ar tebemyliu
(taip ir tave tebemylėsiu)
ir jokios metafizikos mums nepadės
tik man skaudu,
kad tu - tai ne aš,
o aš - tai ne tu.
tu pamiršai mane
ar dar pamirši,
o aš tiktai "ratu, ir visados aplink..."
(fui, ne)

šiąnakt mane sapnavai,
ir mūsų keliai išsiskyrė
deja, ir realybėj

aš tai numačiau
aš tai numačiau

"Aš esu šalutinis veikėjas tavo istorijoj. Kaip ir tu manojoj. Tačiau tu esi puikus pretekstas, priežastis, aplinkybės, tikslas, pasekmės ir objektas kažką jausti. Liūdesį, nuobodulį, džiaugsmą, nuostabą, pyktį ir neapykantą, prieraišumą ir meilę. Tu nesi trugdis kelyje. Veikiau vienas iš įdomesnių kelių."

Ačiū tau, o, ačiū.

Skauda.
Šrinė
I'll see you on the other side

Komentarai

  1. Labai labai patiko! Taip artima širdžiai ir priverčia susimąstyti koks mūsų gyvenimas būtų be smulkmenų ar tų žmonių kurie ateina ir išeina palikdami pėdsaką tavo istorijoj. Nuostabu!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aaa, ačiū, kaip nuostabu!!! Dar puikiau, kad taip puikiai mane supratai... O tas žmogutis, kuris neva "išėjo", jaučiu, kad neišeis niekada. Būna, labai labai, itin retai, bet būna, kai sutinki panašios sielos, kažkokiu būdu traukiantį žmogutį, bet ne kaip antrąją pusę, o tiesiog, kaip žmogų, kaip draugą, palydovą, mokytoją, kuris tave puikiai supranta ir tu pats puikiai supranti jį. Ir tatai yra fantastiška!

      Panaikinti
  2. Atrodo kiekvienu įrašu tik dar labiau įrodai, kokia Tu talentinga.
    Man Tu tokia, tokia talentinga. Tikra, pati tikriausia rašytoja.

    Ačiū, kad esi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kiekvieną kartą mane taip stipriai pradžiugini, kad kyla tik dar didesnis noras rašyti, rašyti, rašyti!

      Tai ačiū Tau. Ačiū, labai labai ačiū.

      Panaikinti

Rašyti komentarą