Dar truputėlis šiokių tokių sapalionių

Kodėl, po velnių, aš amžinai įsimyliu? Ne, ne įsimyliu, o tiesiog būnu įsimylėjusi? Visą laiką.


Ir mano gyvenimas dabar dar labiau superiškai geras. Na, kas gali būti geriau už savo žmogaus radimą, kai surandi tą žmogų, su kuriuo visiškai sutampi ir su kuriuo viskas taip paprasta, taip gera?.. Dar geriau tik tai, kad ir tam žmogui tu pats reiški visiškai tą patį. Laimę.

O taip, laimę. Praėjo tiek nedaug laiko (nors nežinau, kiek tiksliai, nes nuo to momento aš ir jis - mes - laikui nebepavaldūs), o aš jau turiu tiek daug nerealių prisiminimų bei nuostabiai šiltų akimirkų iš atsitiktinių mūsų pasibūvimų kartu. Kaip jau sakiau - su juo viskas tiesiog paprasta. Darom ką norim, būnam vaikais, svajokliais, bėgam iš pamokų ir kuriam ateities planus, grožimės vakariniu Kaunu, klausomės mūsų dainų, stebimės vienas kitu ir tuo pat metu džiaugiamės, kemšam bandeles, sėdim medžiuose prisispraudę vienas prie kito taip, kad net pašaliniai mažieji atomai neberanda kur įsisprausti, važinėjam traukiniais į Vilnių ir atgal, iš kur atvykom, žavimės senoviniais radiniais, fotografuojamės ir "seilėjamės"(ne, ne visai tai, ką tu, skaitytojau, pagalvojai, bet tai irgi į šį žodį įsipaišo), bet geriausias dalykas, kurį mes veikiam kartu, tai būnam laimingi. Mylim ir būnam laimingi. Ko dar galima norėti?

Ir nemaišo man tai, kad aš visada viską sumaišau. Nemaišo ir jam. Kartais, kai viskas susimaišo, net geriau.

Ir džiaugiasi visi, kurie tik mus pamato, nes džiaugiamės ir mes, o mūsų džiugesys spinduliuoja į visas įmanomas puses ir man patinka žinoti, kad kažkam galbūt tai praskaidrina dieną, o kažkas turbūt vaidybiškai suraukia ūsą, bet giliai širdyje vis tiek nusišypso ir pasiunčia mums gražių dienų.

Ir patinka man svajoti, jaustis tokia mažulyte šiame nuostabiame pasaulyje, o po to išaugti iki televizijos bokšto, kuris kadaise buvo pats aukščiausias žinomas objektas fantastiškai mėlyname, jaukių debesų apsuptame danguje. Man patinka mylėti ir kurti tuos naivius vaikiškus planus, patinka tai ir jam.

Och, nieko nebėra jau baisaus!

Šilčiausių jausmų skraistės apgaubta,
Aušrinė

Komentarai

  1. aš irgi noriu būti įsimylėjusi.
    taip gražu pas Tave viskas. džiaugiuosi dėl Tavęs! :3

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oooo, Aušrinuk!
    Mačiau aš Jus, Tave ir Tavo meilę ir taip, be galo džiaugiaus dėl Jūsų, Jūsų džiugesys iš tiesų spinduliavo į visas puses! (Knygų Mugėje, che :3)
    Labai laabai šiltas ir nuostabus įrašas, ir ko gero, galėčiau teigti - dar niekada man taip gerai nebuvo suderinta muzika su tekstu.
    Tu tai padarei puikiai, skaičiau ir muzika tik dar labiau, atrodo, leido man įsivaizduoti Jus laimingus ir tooookius mielus! :))) Bee galo!
    labai džiaugiuos dėl Jūsų!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Evelina!
      O jetau, kaip faina, kur (tiksliau) gi tu mus matei?! Ir kodėl nepasilabinai?? Dabar visiiiškai šypsausi ligi debesų :))
      Ir kaip malonu, kad Tau šis įrašas patiko, kad suteikė tiek daug gražių jausmų!!! Be proto gera man, ir vėl :) Daina turbūt taip tinka dėl to, kad ji yra viena iš MŪSŲ dainų, bet, na, nežinau, gal dėl dar ko kito :D Aaa, man vis taip smagu, kad Tu mus matei! Tik ir aš noriu būti Tave mačiusi :D
      Ačiūūū Tau, šimtas apkabinimų!!!

      Panaikinti
    2. Mačiau Jus prie pat įėjimo, kai dar tik pirkausi bilietus... likimas kažkaip leido mano akims sugauti Tave ir Tavo meilę :)) Jūs tuo metu žymėjotės bilietus.
      Ak, kažkaip paskutinę akimirką sudvejojau ir nepribėgau pasisveikinti, o Jūs ir nuskubėjot jau, atleisk man:(
      Gražuoliai Jūs! Ir ten tikrai buvai Tuuu!!

      Panaikinti
    3. Aaa, va kaip čia! Gaila, kad aš nepamačiau Tavęs :/ Bet tai nieko, vis tiek be proto smagu!!! Nežinau, kodėl ir kaip, bet man visad labai labai gera pasidaro dėl tokių smulkmenų :D Kad ir nepasisveikinom, bet buvom toje pačioje vietoje ir tai taaaip gera žinoti!

      Panaikinti

Rašyti komentarą