New Beginning

Mano nauji metai prasidėjo slaptu išslinkimu iš namų. Pirmą kartą kažką tokio dariau. Mat grįžusi namo apie pirmą, paklausiau mamos, ar galiu susitikt dar su drauge. Uždraudė. Teko išsėlinti. Apie 2-3h. Oumaigad, aš so blogiukė :3 Nors pasprukimas nebuvo to vertas.
Tiesą sakant, metai prasidėjo ne visai gerai, dėl kitų priežasčių, bet gal kaip tik viskas prasidėjo gerai? Kol kas niekaip panašiai nebuvau šventusi. Pasakykit man, kad viskas yra gerai, okey? Dar vis esu pasimetusi, dar vis laikas taip greitai bėga, dar vis liūdžiu dėl vieno vaikino. Kur aš pabėgau? Ši diena galėtų būti tobula apmąstymams, bet aš jau beprotiškai noriu miego.. Vis tik, kai atsibusiu, tebebus pirma 2013 metų diena :) Labanktis. Jums. Mielieji.

Supratingų, linksmų, sveikų ir nuostabių jums šių metų!!
Vis dar,
~Aušrinė

Komentarai