:)

Ech, šiandien užsimaniau keisto dalyko. Būti mokslininke. Arba astrologe/astronome.
Noriu atrasti vaistą, gydantį vėžį. Noriu skleisti gėrį. Noriu išsiaiškinti, kodėl susikūrė pasaulis. Kodėl mes gyvenam. Labai daug noriu. Žinau. Bet aš tikrai to noriu. Gal norai kartais pildosi..? :)

Beje, šiandien buvo "valanda be šviesos" :) Ar išjungėte šviesą vienai valandai ir prisidėjote prie nors kiek sveikesnės Žemės misijos? Aš - taip. Negalėčiau neprisidėti prie visokių Žemės gelbėjimo misijų.


Turiu klausimų vienintelei savo skaitytojai - Skaistei :)

Pradžioje paklausiu štai ko: kokios buvo tavo keisčiausios mintys, mąstant, kuo norėsi dirbti užaugusi? Kartais netikėtai užsimanome kažko, apie ką anksčiau net mintis nekildavo..

Kaip platinti savo blog'ą? :D Juokingai skamba, bet aš tiesiog NEMOKU platinti :D Nes mane pačią užknisa tokie beviltiški platintojai, kurie ant kiekvieno kampo skelbia savo puslapį ir prašo ten užeiti. Galų gale, jeigu tie puslapiai man net neaktualūs.. Taigi, kaip neįkirėti kitiems, kur platinti ir kaip platinti?

Dėkoju už atsakymus,
Aušrinė :)

Komentarai

  1. kai man buvo penkeri norėjau būti kosmotaute arba aukščiausio lygio veterinare. Paskui balerina, istorijos mokytoja, verslininke, SPA įkūrėja ir t.t.

    Jei nori platinti, turi būti įkyrus. Eini per blog'us ir į komentarus rašai savo blog'o adresą. Tadaa.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kosmonautė! Aš ir norėjau ja būti :D

      Oh, well.. Teks būti įkyriai.:(

      Panaikinti

Rašyti komentarą