Tavo siena

Kaip įdomu retkarčiais pasiknaisioti po įvairios tematikos, ant skirtingo popieriaus šimtais atspalvių prikeverzotus šizofrenikės užrašus! Dažniausiai viskas sukasi apie vieną ir tą patį - meilę; telieka tik spėlioti, kuriam iš tų nesuskaičiuojamos daugybės objektų visa tai buvo skirta.
Ir eilės... Daug eilių.

Norėčiau jausti gaivų ryto kvapą vakarais,
Jį užpildyt gitaros skambesiais,
Regėti baltą žvaigždę vakaro danguj
Ir stovėt drėgnam lietuj.

Kas dieną vis labiau aš noriu miego,
Bandau pamiršti mėnesieną,

Liūdnom akim stebiu gatves,
Kojos eina - kur nuves?

Stabteliu pasiekusi pasaulio kraštą,
Nors akimirkai pamiršus savo raštą.

Mano mintys susipynė -
Visa mazgų raizgalynė!

Nukritau čia pat, ant šieno,
Nebijodama aš tavo sienos
Tu radai mane nakčia,
Nepažinai - o aš dar čia...

Šrinė, 12.21.12

Komentarai

Rašyti komentarą