AČIŪ!!! (tik lazanija ne jums)

Sveiki, mieli mano blog'o skaitytojai (hug)
Labai šiltai Jus apkabinu ir tariu AČIŪ, nes Jūs iš ties esat nuostabūs!! Jau rašau savo 100-ąjį įrašą ir džiaugiuosi, kad ne viena pora akių dar jį perskaitys :))
Ar matėt, kokį gerą klipą Didžiuliai sukurpė? Faainai :3
Iš tiesų niekada nesitikėjau, kad pasieksiu tokius didelius peržiūrų, sekėjų, komentarų ir jausmų skaičius. O per pačius pirmus šio blog'o gyvenimo metus apskritai turėjau vos porą skaitytojų. Kai dabar peržvelgiu kitus naujai iškeptus blog'us, o ten jau tūkstančiai peržiūrų, dešimtys sekėjų ir galybės komentarų, net keista pasidaro... Tiek, kiek kiti pasiekia per mėnesį, aš pasiekiu per metus :D Bet man visiškai nesvarbu, nes esu Jums be galo dėkinga dėl to, ką pasiekiau dabar ir, svarbiausia, kad Jūs skaitot ir Jums įdomu!!! AČIŪ!!!!
Šiuo metu "Aguonų laukai" turi 333 komentarus (gražus skaičius), 100 įrašų (dar vienas), 76 sekėjus, 5152 peržiūras ir daug praleisto laiko kuriant bei tobulinant dizainą, rašant įrašus ir bendraujant su skaitytojais!
Žmogus, kuriam noriu padėkoti labiausiai, yra vardu Skaistė, nes tik dėl jos aš galėjau tobulėti, dėl jos šiuos du metus nemečiau rašymo ir dėl jos šis blog'as pradėjo populiarėti. Ji pirmoji skaitė kiekvieną įrašą, komentavo, padėjo, reiškė nuomonę ir dalijo patarimus, kurių laukdavau su nekantrumu. Ji turi ir savo blog'ą - Marionette of Harmony. Ačiū tau! :*
Laikui bėgant, atsirado ir kitų ištikimų skaitytojų, o ir aš pradėjau sekti nemažai kitų tinklaraščių. Kai kurie žmogeliai pasilikdavo (ir dar vis yra) ilgam, kai kurie nustodavo skaityti (ar komentuoti) mano įrašus, kaip ir aš atsirinkdavau man įdomiausius blog'us. Nematomais siūleliais esu surišta su Monikos, kuri jau metus savo blog'o nebepildo, bet jei ką paskelbtų, būčiau be galo laiminga, Akvilės, kurios blog'as mano širdžiai toks mielas, Silvijos, į kurią jaučiuosi labai panaši, Rositos ir jos nuostabiomis idėjomis, Gintarijos su jos nepakartojamais nuotykiais, Patricijos (ir jos uogienėmis), Gabijos, kuri visada šypsosi, Ulos, vienos iš mano griausių draugių bei Aistės blog'ais. Myliu juos visus ir skaitau, kai tik turiu laiko! :)
Taip pat, kurie nežino, su savo pačia pačiausia geriausia drauge rašau dar vieną blog'ą - BA-BA-BA-BANANA. Neseniai jame įvyko perversmas, nes mes pradėjom dėti į jį daugiau pastangų ir sugalvojom, kaip išspręsti nėra-laiko-arba-noro-arba-mes-ne-kartu problemą, tad apsilankykit ir jame!

Labai ačiū Jums už viską,
myliu
~Aušrinė :*

P.S. Čia dar žadėtos lazanijos nuotraukos. Palyginkit:
2012-ųjų
ir 2013-ųjų

Komentarai

  1. Klipas neblogas tikrai :) Ačiū Tau, kad įdomiai rašai! Einu dabar pat apsilankyti į tavo ir draugės blog'ą, o lazanija gražesnė 2013 metais, jei dar ir skanesnė reiškia tobulėji. Sveikinu :D
    P.S. labai džiugu, kad esu paminėta (y)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oo, smagu, kad apsilnakysi!!! :)) Ir ačiū! Taaip, lazanija iš ties geriau išėjo. Pernai gaminau ją pirmą kart, dabar jau antrasis, negaliu gi vietoje stovėt :D
      Paminėjau savo mylimiausius! :))

      Panaikinti
  2. oh, kaip malonu, ačiū už paminėjimą ;>

    sėkmės tau!

    AtsakytiPanaikinti
  3. kaip užsinorėjau lazanijos, tokia gera atrodo, o aš jos nevalgiau jau daug metų :(

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveikinu su šimtiniu įrašu! Noriu palinkėti, kad nenustotum kurti ir kad įrašų kiekis išaugtų iki 1000!! :))*

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveikinu tave! Džiugu, jog pasiekei tiek sekėjų ir peržiūrų, tačiau svarbiausia tai, jog pati esi laiminga ir džiaugiesi savo pasiekimais! :) linkiu ir toliau nenustoti kurti bei tobulėti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, tikra tiesa! O ir apskritai - rašau blog'ą todėl, kad man patinka tai daryti :)) Jaučiu, rašyčiau, net jeigu neturėčiau sekėjų. Užtektų ir vieno nuolatinio skaitytojo, kad jausčiausi laiminga :)) Bet dabar, kai jūsų tiek daug.... WOW!! Ačiū! :))

      Panaikinti
  6. Awww, kaip miela, kad paminėjai mane! Ačiū ♥ Ir sėkmės toliau siekiant blogginimo aukštumų! Manau, tu jų nusipelnei. :))
    O dabar aš noriu lazanijos..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nereikia man tų aukštumų, užtenka ir to, ką dabar turiu :))) Ačiū Tau! :*
      Haha, mission completed (priversti skaitytojus varvinti seilę :D)

      Panaikinti
  7. Labai miela, kad paminėjai mane. Tiesa sakant, nesitikėjau, kad kam nors jis gali patikt. :D

    O tau šiais metais, linkių, kad peržiūrų, įrašų, komentarų ir sekėjų skaičius augtų, kaip ant mielių. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Baik tu :D Esu įsitikinus, kad jį mėgsta begalės žmonių!! :))

      Ačiū, galiu palinkėti ir tau to paties!! :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą