Let's fall in love ♥

Sveiki, Aušrinianai! Jei jūs nieko prieš, tai nuo šiol jus taip vadinsiu. Visokie "sekėjai" ar panašiai labai jau nuobodžiai skamba. Tebūnie šis pavadinimas kažkas unikalaus ir kūrybingo.
Ir aš vėl čia!(kaip man patinka ši frazė :))

Pradžioje noriu pasakyti vieną dalyką:
Niekada nepraleiskite kelionių, išvykų, renginių, į kuriuos jus kviečia, nes greičiausiai po to gailėsitės! Tuo labiau, jog niekada nežinote, kokių nuotykių galite patirti ir ką išmokti/sužinoti. Ne, pastaruoju metu aš neatšaukiau jokios kelionės, tačiau prisiminiau, kiek daug buvau praleidusi šiaip sau, nes tiesiog nenorėjau važiuoti. O po to klausdavau savęs "ir ką tu sau galvojai?..", nes išgirsdavau kitų atsiliepimus ar panašiai. Tiesiog jei neturit svarių priežasčių (tiesiog nenorit), tuomet neatsisakykit :)

Antras dalykas, kurį paminėsiu, bus apie mane (žinoma..:D).
Tai va. "Susidraugavau" su savimi. Buvau pradėjusi pykti, kad nebedarau tų mielų dalykų, kurių dėka jaučiuosi ypatinga, tačiau pamačiau, kad gebėjimų nepraradau(tik mano dienos režimas pasikeitęs, mat gi vasara), todėl vėl jaučiuosi puikiai :) Ech, tas geras jausmas. Kai viskas gerai. Kai darai ką nori ir tiki savimi. Nes net jei ir nepasiseks, žinai, kad patobulėsi ir kažko išmoksi. Kad nestovi vietoje. Gyveni.
Blog'as man yra atgaiva. Padeda susimastyti apie mano gyvenimą ir jį suprasti. Suprasti, ką noriu ir turiu pakeisti. Ir ko keisti neturiu.
Žmonės: teikite kitiems meilę ir rūpestį, šypsokitės, svajokit apie laimę ir siekite jos - ji pas jus ateis! Ir ne tik žmonės! Gyvūnai, augalai.. Visiem reikia meilės!
•••
Kita įrašo dalis - mano darbai.
Taigi taigi taigi... Artėja pusseserės gimtadienis, ta proga padariau jai dovanėlę. Negaliu su jumis nepasidalinti, nes tai gera idėja ir man ji labai miela!:)
 Šiuos auskarus padariau iš polimerinio molio. Ir turiu pasakyti, kad jie man patinka :)
O dėžutę irgi dariau pati, tačiau idėja ne mano. Yra mergina, kuri daro tokias dėžutes. Labai fainai. Tai va, prisiminiau apie ją ir jos dėžutes - pasigaminau savąją. Ir tikrai miela dovanėlė, argi ne?:)

Kitas mano kūrybos vaisius: video.
Norėjau pagaliau sukurti vlog'ą ar kažką panašaus, tačiau mano muilinė prastai filmuoja, o su mamos.. Tai komplikuota :D Ji laiko visas nuotraukas ir vaizdo įrašus toje pačioje fotiko kortelėje, nes negali palikti visų failų brolio kompiuteryje(kuris anksčiau buvo mamos), kadangi šis bet kada gali persirašyt windus ir viskas išsitrins. Galvoju į savo kompą įkelt, bet tada jai naują userį kurt ir šiaip žinau, kad tada kiekvieną dieną grįžusi namo rasiu ją prie savo kompo :) Kas mane nuoširdžiai nervuoja. Taip kad, kurį laiką apsieisiu su tokiais video iš nuotraukų :D
Beje, ką apie šį vaizdo įrašą manote jūs?

Trečias dalykas, kurio seniai norėjau, tai pradėti dažyti akis.. Taip minimaliai ir subtiliai. Na, man labai labai gražu. Kol kas nedrįsau(ką mama, draugai ir pavyduoliai pasakys?), bet mama per daug neprieštaravo, kai išvydo mane eksperimentuojančią, kaip atrodyčiau pasidažiusi, todėl kai kuriomis progomis galėsiu taip pasidažyti :) Ir tai vienas iš tų dalykų, dėl kurių jaučiuosi nuostabi! AAAAA!
•••
Tai tokios tokelės, tikiuosi jums patiko :)

Švieskit laimės spindulėliai!
~Aušrinė

Komentarai

Rašyti komentarą