The blogger tag




Ojojoj. Vėl nėra laiko, vėl apleidau blog'ą :D Blogietė :|

Na ką gi. Tame kažkokiame "žaidime" the blogger tag buvau už'tag'inta ir aš... Tris kartus. Tai sakau, nebe išsisuksiu.:/

Aham. Tai šis žaidimas turi savas taisykles:

1. Kiekvienas už'tag'intas žmogus turi parašyti 11 faktų apie save.
2. Jie turi atsakyti į 11 klausimų, kuriuos pateikė tave užtaginęs blogg'eris.
3. Jie turi sugalvoti 11 klausimų kitiems blogg'eriams.
4. Jie turi už'tag'inti 11 blogg'erių, kurie turi sekėjų mažiau nei 200.
5. Blogg'eriai turi būti perspėti.
6. Jokių atgalinių tag'ų.  


Kai perskaičiau Marionette įrašą apie šį žaidimuką ir pamačiau, kad ji savo 11 faktų padaugino iš dviejų, kadangi ją už'tag'ino du žmogeliukai, supratau, kad ir man būtų teisingiausia tai padaryti, tik padauginti iš trijų, kadangi mane už'tag'ino trys... Vadinasi, 33 faktai ;o Sėkmės man...
Faktukai:
1. Dievinu šokoladą.
2. Mėgstu vaikščioti lietuje.
3. Esu rudaplaukė ir dar garbanė.
4. Dievinu arklius ir kates.
5. Negalėčiau gyventi be meno.
6. Groju gitara ir šiaip viskuo, kas pasitaiko po ranka.
7. Labai mėgstu džiaugtis ir šypsotis ir skleisti gėrį!!
8. Pamokančias istorijas(kaip ši: http://psichika.eu/blog/geri-darbai/) galėčiau skaityti, ir skaityti, ir skaityti...
9. Sakau ne "litai", o "pinigai".
10. Viskuo domiuosi.
11. Neseniai pamėgau bendravimą ir buvimą tarp žmonių. Ne visai.. Bet pamėgau.
12. Mėgstu dovanoti mažas dovanėles :)
13. Piešiu, piešiu, piešiu...
14. Gyvenu Kaune.
15. Esu neabejinga mieliems daiktams.
16. Mėgstu siaubo filmus. Ar bent bandau įtikinti save, kad mėgstu... Nežinau kodėl. Taip, žinau, keista.
17. Mano tėvai išsiskyrę.
18. Mėėėgstu fotografuoti!!
19. Man patinka žmogeliai su savo nuomone, bet ne per daug užsispyrę(jeigu visad į mano siūlymus atsako "ne", tai jau kažkas...ne taip :? Arba su manim kažkas..:D)
20. Aaam... Kas čia dar?
21. Gyvenu tokiomis bangomis... Tai labai laiminga, etuziastinga, įkvėpta, tai nerami, nuliūdusi, be nuomonės, "negyva".
22. Man patinka mano blog'as!!
23. Lankau pilates treniruotes.
24. Visad labai krentu į akį mokytojams(bet kur: mokykloje, būreliuose, išvykose..)
25. Dažnai užsinoriu išreikšti kažkam savo mintis.
26. Nuolat galvoju, kaip čia geriau padarius tą ar aną, kaip būti rūpestingai draugams ir šeimai...
27. Storėju ;SS Lyg ir...;/ Tikiuosi, kad čia tik paranoja.
28. Dažniausiai sveikai maitinuosi.
29. Labai mėgstu būti gamtoje... Norėčiau gyventi kaime ir senais laikais, kai visiem taip patiko gamta... Bėgioti po mišką ir atradinėti vis kažką naujo. Žodžiu, traukia mane...
30. (Jau 30!!!) Užbraukinėju dienas kalendoriuje.:)
31. Noriu masažo... Seniai jau mane kas masažavo :(
32. Labai daug galvoju/mąstau.
33. Aaa!! Aš džiaugiuosi gyvenimu!!!

Pagaliau klausimai...>.<
11 muiloburbuliukas klausimų:

1. Kaip sekasi?
Ojj, puikiai :)) Nuostabiai ;)

2.Koks tavo paskutinis gautas pažymys?
10!

3. Nuo kada rašai blog'ą?
Maždaug nuo praeitos žiemos vidurio.

4. Ar apsilankai mano blog'e?
Taip, kartais, kai turiu laiko :)

5. Jei taip - ką manai apie jį?
Nu nublogas, nublogas..:D O jei rimtai, tai patinka jis man. Toks savitas. Be to, daug nuotraukų ir mielų paveiksliukų!!(yay!!^.^)

6. Kokia pamoka labiausiai nesiseka?
Amm... Anglų, spėju.

7. Mėgstamiausias serialas?
Vienintelis, kurį kartais pasižiūriu yra Pretty Little Liars. Tai ir mėgstamiausias...

8. Norėtum plaukus nusidažyti spalvotai?
Na, norėt tai visai ir norėčiau, bet nežinau, ar man tiktų ;p

9. Ką manai apie šį žaidimą?
Truputį nekenčiu, truputį dievinu, bet kadangi rašau, tai toks neblogas.

10. Tavo hobis?
Na, ne vieną tokį turiu. Tiesiog neapibrėžtai: "MENAS"...

11. Kokį gyvūnėli augini?
Dvi papūgėles :)



11 itsmonika klausimukų:
1. Didžiausias pasiektas tikslas?
Tiesą pasakius, nežinau... Dažnai savimi didžiuojuosi ir siekiu visokių tikslų, tai sunku ir pasakyti...

2. Ką šiu metu nešiojiesi rankinėj?
Piniginę, moksleivio pažymėjimą, nosinių, veidrodėlį, užrašų knygelę, rašiklį, MP3, vazeliną, raktus.

3. Blogiausias pažymys?
6.

4. Daiktas, kurį turi nuo vaikystės? (brangiausias ne materialine prasme)
Toks įdomus dienoraštis...

5.  Ko dabar norėtum?
Viską, absoliučiai viską mokėti tam rytojaus testui... Stojimui į gimnaziją... 

6. Kaip tu vertini vegetarizmą?
Teigiamai. Ta prasme, nematau tame nieko blogo. Netgi pati esu šiek tiek linkusi į tą pusę...

7. Ar manai, jog kultūros lygis Lietuvoje mažesnis, negu turėtų būti?
Taip. Manau. Nors ne visu 100%, bet manau.

8. Kokia tavo nuomonė apie pasaulio pabaigą?
Kažkada ji bus... Tas tai tikrai. Bet pranašystėmis nesu linkusi tikėti. Ir šiais metais jos tikrai nebus. Aš turiu planų 2013 metams!!:D

9. Kokias knygas rekomenduoji perskaityti?
Visas "Klanų karių", mokytojų siūlomą literatūrą, bei "Katinas, kuris atėjo per Kalėdas".

10. Mėgstamiausias aukštosios mados vardas?
"Victoria's Secret" ir "Louboutin".

11. Dainos, kurių klausaisi šiuo metu?
Visos "The Ball & Chain" bei kažkaip pradėjo patikti visokia tokia: "Asaf Avidan - One day / Reckoning  Song". 

11 marionetteofharmony klausimų:
1. Jei turėtum super galią, kokia ji būtų?
Skaityti kitų mintis. Arba gebėti skraidyti...

2. Trys žodžiai apibūdinantys tave?
Linksma, susivėlusi, keista.

3. Koks tavo mėgstamiausias keiksmažodis?
Plet. Ne, ne blet. Plet. Išvis čia ginčytina tema, nes ar "blemba" - tikrai keiksmažodis?...

4. Ar egzistuoja vaiduokliai?
Teeeip!! Sometimes.

5. Mėgstamiausios gėlės?
Tulpės arba ryškiai raudonos rožės. Hmm.. Net nežinau, jei rimtai. Šis klausimas visad mane išvesdavo iš kelio... Kaktusai, atsakydavau :D
Na, dar patinka žibutės ;)

6. Popieriniai ar virtualūs dienoraščiai? Kodėl?
Popieriniai. Gali bet kada ir bet kur rašyti. To paties nepasakyčiau apie virtualius dienoraščius, nes kad ir internetas gali dingti... Daug visokių trukdžių. 
Jei gerai paslėpsi, niekas jo neperskaitys. O virtualius galės skaityti bene visi. Tai čia kaip žmogus nori... Pasirinkimas, ar niekam nerodyti, ar rašyt į internetą ir atsiskleisti visiems.
O šiaip abu variantai turi ir pliusų, ir minusų.

7. nespalvotas kinas. Už ar prieš?
Už.

8. Ką veikei visą šią dieną?
Mokiausi, juokiausi, skubėjau, tobulėjau, bendravau, valgiau.

9.Jei galėtum, ar prasuktum laiką atgal vien tam, kad ištaisytum praeities klaidas?
Ne. Iš visų klaidų mes galime pasimokyti. Aišku, jei norime ir stengiamės jų nebekartoti. Taigi, ne, netaisyčiau jų, nes tada mano gyvenimas atrodytų per daug tobulas - be jokių klaidų.

10. Ką manai apie horoskopus?
Tų žmonių, kurie tikrai domisi, stebi žvaigždes ir pan. pranašystės(horoskopai) dažniausiai būna teisingos. Taigi, jomis aš galiu patikėti. Bet paprastai horoskopais netikiu. 

11. Kur laiko praleidi daugiau: virtualiame ar realiame pasaulyje?
Realiame.

Pagaliau...
Mano 11 klausimukų:
1. Jeigu būtum gyvūnas, kas toks būtum?
2. Kaip tau sekasi mokslai? Ar pavyksta derinti su asmeniniu gyvenimu?
3. Į kurią šalį labiausiai norėtum nuvykti?
4. Ką veiki, kai neturi ką veikti?
5. Ar ką nors kolekcionuoji? Jei taip - ką?
6. Kokia savo savybe išsiskiri iš kitų, kuo esi įdomus?
7. Ar tavo nuomonė dažnai nesutampa su kitų?
8. Mėgstamiausias mėnesis?
9. Ko visada nori/trokšti?(per pastaruosius metus)
10. Ar pripažįsti gėjus/lesbietes? Ką apie juos manai?
11. Kaip galėtum prisidėti prie padėties gerinimo Lietuvoje?

ir...
11 mano už'tag'intų blog'ų:
http://evelintepp.blogspot.com/
http://lif-agny.blogspot.com/
http://ruthisallergictobitches.blogspot.com/
http://cravingtobe.blogspot.com/
http://teletabisss.blogspot.com
http://golddusts.blogspot.com/
http://to-be-with-you-is-easy.blogspot.com/
http://sugga71.blogspot.com/
http://gretakazlauskaite.blogspot.com/
http://g-fanta.blogspot.com/
http://wawagnija.blogspot.com/

Komentarai

  1. Tu labai šauni! Ir tu iš Kauno? :o Kažkaip man atrodė, kad gyveni kažkur laukuose, žodžiu, fainai :D :) Beje, kada tavo gimtadienis? Nes jei svarstyklės, kaip kad aš, todėl ir tavo nuotaikos būna bangomis :D Žodžiu. Sėkmės tau ir rašyk dažniau ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Teip teip, aš iš Kauno :)) Gimtadienis mano balandį, tai aš jautukė esu, ne svarstyklės :) Bet esu linkusi sutarti su svarstyklėmis, taai čia toks supanašėjimas su patinkančiais žmonėmis gal(?);)
      Dėkui už palinkėjimą ir stengsiuosi!! Tiesiog mokslai, būreliai ir šiaip visokie visokiausi rūpesčiai atima laiką...:) Bet aš atrasiu to laiko, atrasiu...:)

      Panaikinti

Rašyti komentarą