~think about it

Puodelis arbatos, spalvų žaismas medžių lapuose, pilki debesys mėlyno dangaus fone bei tiksintis laikrodis ant sienos. Ramūs apmąstymai užklumpa mintis ir skverbiasi vis giliau, giliau... Į smegenų labirintus, į pasąmonės gelmes, ten, kur pasiekiamas minčių pusiausvyros taškas, kai tiesiog galvoji ir pamiršti viską aplinkui. Ir laikrodžio tiksėjimą, ir arbatos garavimą, medžių lapų kritimą bei pilkų debesų plaukimą. Vidinė ramybė. Jokio streso ir emocijų. Visa tai trunka keletą sekundžių. Kai nesupranti to, kad pamiršai viską aplinkui. Lyg stovėtum ant visko. Ir tada pajunti, kad grįžti į realybę, vėl girdi, kaip eina laikrodžio rodyklė, jauti arbatos šilumą, pastebi ant žemės nukritusius lapus bei tai, kad pilki debesys apėmė visą dangų.
Apmąstymai - savotiškas turtas. Jie padeda suprasti, padeda atsiriboti nuo pasaulio.

Sveiki, mano sekėjai!
Aš grįžtu. Turbūt. Pastarąjį mėnesį buvau labai užsiėmusi, daug dalykų nutiko... Man buvo neapsakomai sunku, nes išsiskyriau su tuo "tobulu" vaikinu. Žodžiu, labai liūdėjau, bet turėjau kilti iš to dugno, kurį pasiekiau per išsiskyrimą. Todėl blog'o rašymą atidėjau į šalį. O ir tada, kai su juo draugavau visas dėmesys buvo į jį, taip kad blog'as vėlgi likdavo nuošalėje. Bet dabar nusprendžiau vėl sugrįžti. Nors laiko turiu nedaug, nes nuolat visur važinėju, skubu, susitikinėju, bet stengsiuosi nors kas savaitę papildyti šitą blog'ą savo mintimis.:)
Ir dėkoju vis dar skaitantiesiems mano įrašus!

~Aušrinė.

Komentarai