And the sky was made of amethyst; And all the stars look just like little fish

*And the sky was made of amethyst
And all the stars look just like little fish*

Važiuojant namo pamačiau labai paslaptingą mėnulį. Tokį gilų, svajingą, savitą, nematytą... Pirma mintis, šovusi į galvą, buvo "būtų graži nuotrauka". O dar tie tamsūs debesys aplink jį... Labai keistai pasijaučiau. Lyg tas didelis apvalus blynas būtų mane užbūręs ir nukėlęs į paslaptingus laikus, kur galėjau pastebėti visas detales ir sukti galvą, kodėl būtent taip, o ne kitaip.
Po tos gilios akimirkos pastebėjau, kad aplinkui pilna mirksinčių dalykų. Mašinos benzino ženkliukas, dviračio atšvaitas, šviesoforas... Taip ir išprotėt galima. Viskas mirksi... Kur bepažiūri.
O dar po to pagalvojau, kad tai būtinai parašysiu į blog'ą, kuriame vasarą puikuojasi tik linksmi ir išsišokantys įrašai, visai ne panašūs į tuos anksčiau, mokslo metų įrašus.
Ir taip, pačiai keista. Lyg vasarą būčiau pametusi protą, sukvailėjusi nors perpus ir galinti rašyti tik kvailus įrašus. Tie, kurie perskaitę tuos senesnius, nors kažkiek naudingus įrašus, gali pasakyti, kad vasaros įrašai visiškai visiškai kitokie. Nebe rimti, nebe pamokantys, mažiau minčių klaidžiojimų, mažiau išvedžiojimų ir kažko šiaip neeilinio. 
Gal iš dalies nieko keisto, gi vasara, atostogos.. Bet man keista.

Galbūt trūksta mokslų. Aš noriu mokytis! Ne tiek daug, kiek mokykloje, kad paskui vos galva paneštu, bet nors kažkiek. Vis neprisiruošiu. Nemaniau, kad kada taip pasakysiu, bet man trūksta valios ir pasiryžimo.. Niekad šiais dviem nesiskundžiau. O dabar.. Tinginukė :D
Noriu tobulinti savo anglų, prancūzų ir galų gale lietuvių kalbas!! Taip pat nors kažkiek išmokti espanol. Žinau, kad tai šiais laikasi visiškai įmanoma, jei žmogus nori. Internetas, knygos... Bet aš aptingau ;/

Man reikia pagalbos. Kokio įkvėpimo.
Kartais užeina(kaip šiandien) ir aš pradedu daryti tai, ko nekenčiu ar kam trūksta valios. Pvz.: tvarkytis. Tuomet mama pradeda šypsotis ir sako: "kad tu visada taip"...
Norėčiau, kad man dažniau taip užplauktų. 
Gal turit pasiūlymų?:)
~A

Komentarai

  1. Perskaityk daug įvairių knygų. Taip pat perskaityk nors vieną knygą anglų kalba. Tavo kalbos žinios sustiprės. Nesiūlau tau kibti į ispanų ir panašiai. Tu jos dar nesimokei ir reikia pradėti nuo pradžių. Mano tėtis sako "Geriau mokėti 2 kalbas gerai, nei daug ir mokėti prastai." O knygas skaityti nėra taip jau ir prastai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui už patarimą :) Gerai.. Skaitysiu knygas.
      Na taip, tu teisi dėl ispanų. Kol kas anglų ir prancūzų yra daug kur tobulėti ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą