And again..sniegas

Taaaaip.. Ir vėl sniegas. Atrodo, tik ši tema ir egzistuoja.. Bent žiemą. Nors ir vėl kalbėsiu apie tą baltą metų laiką, prižadu, kad kitas mano įrašas bus kiek kitoks..☺
Tai va.. Ar malonu gauti iš gniūžtės į galvą einant iš mokyklos..? Žinant tą faktą, kad tai padarė kažkuris iš klasiokų..? Na, jeigu mėgstate sniegą, tuomet turbūt taip. Bėgsite lipdyti savo gniūžtės ir tęsti prasidėjusį karą..:)  O jeigu ne ? Tai turbūt sugadins nuotaiką.
Turbūt pagalvojot, kad gavau į galvą iš to baltos masės gniužulėlio ir man dėl to sugedo nuotaika.. Bet, deja, ne :) Na, dalis tiesos yra.. Dėl gniūžtės.  Bet tai man nesugadino nuotaikos. Aš tiesiog nekreipdama į juos dėmesio nuėjau su draugėmis tolyn.. Nors tada spėjau gauti dar gal tris tokias pat gniūžtes tiesiai tarp pakaušio ir ausies. Paskui gėlė galvą, skaudėjo.. Bet tai mane prabudino. Kažkaip kitaip pasidarė. Nebuvo blogos nuotaikos. Nebuvau pavargus. Truputėlį buvau, bet ne taip kaip įprastomis dienomis..
Tai kaip manot, gal visai neblogai džiaugtis ir tokiais dalykais ? Man visai patiko :D Nors ir nelabai malonu, bet tai mane pagyvino. Vėlgi skatinu džiaugtis paprastais, kasdieniais dalykais ir reiškiniais..:)
Po viso to ir dar vėliau draugė išsitempė mane į lauką.. Ėjom čiuožinėt nuo kalniuko. Nemaniau, kad bus taip linksma ☺ Išties gerai praleidom laiką ir dar suartėjom :) Gerai prisidūkom ir nusidaužėm užpakalius..:D
Tai kaip ir viskas, ką norėjau pasakyti ☺

P.S. Jeigu turiu skaitytojų, norėčiau jiems padėkoti. nenoriu, kad šis "pusiau dienoraštis" nueitų šuniui ant uodegos.

Komentarai