Muzikos pasaulis (summer 2014)

Muzikos pasaulis ir pasaulis su muzika - du skirtingi, bet nuostabūs dalykai. Mano pasaulis visada su muzika, būtent dėl to blog'e ir visur visur kitur man patinka dalintis savuoju muzikos pasauliu.
Per šiuos mokslo metus muzikos klausimuisi ir apmąstymams paskyriau gana mažai laiko (net tam laisvo laiko neturėjau), bet, pagaliau atėjus vasarai, muzika daugiau manęs nebe paleidžia. Ir ne tik kad nepaleidžia - ji lyg švelnus pietų vėjelis supa aplink mane ratelius, glosto garbiniuotus plaukelius ir kuria naujus prisiminimus. Didžiulė dalis mano prisiminimų yra neatsiejami nuo tam tikrų dainų bei melodijų. Ir tai vienas iš dalykų, kuris parodo, kokia muzika yra magiška - išgirsti tam tikrą melodiją, balsą, natą ar akordą ir nuskrieji žaibo greitumu iki seniai užmirštos akimirkos.
Ach... Nuostabu.

Šio įrašo visiškai neprognozuoju - jūs daug maž žinot mano muzikos skonį, tačiau be man būdingo stiliaus dainų atradau ir neblogo popso, džiazo, repo bei swing'o, tad pasiruoškit. Taip pat neatsakau už įrašo ilgumą - kaip visada.

#1
Šita daina užkerėjo mane bežiūrint TFIOS filmą, kuris, beje, buvo tikrai fantastiškas. Nieko negaliu padaryti, šita daina man - kaip narkotikas. Klausausi ryte, vakare, kai miegu, važiuoju, guliu, tyrinėju interneto gelmes ir kai svajoju...

#2
Va šitas kūrinukas mane iš ties nustebino. Ne tik daina, bet ir klipas - jie vienas kitam taip puikiai pritaikyti! Pirmą kartą ją išgirdau žiūrėdama MTV ir, nors tuo metu buvau užsiėmusi, įsmeigiau akis į ekraną ir negalėjau jų atitraukti iki dainos pabaigos. Pradėjau žiūrėti dėl įdomaus vaizdo, o pasilikau - dėl gražios dainos. Iš tiesų jau nebegaliu apsakyti, kokį poveikį ji man padarė, nes praėjo beveik mėnesis nuo tada, kai ją išgirdau, bet patikėkit, buvau visiškai išmušta iš vėžių - net ta mergaite pasidomėjau ir pažiūrėjau kelias realybės šou DanceMoms laidas, kuriose ji yra žvaigždė.

#3
Tokia muzika tinka visokiai veiklai, ji primena senus laikus ir nenuteikia nei liūdnai, nei linksmai, taip.. ramiai. Duke Ellington apskritai yra sukūręs tiek daug gerų kūrinių, sunku buvo išsirinkti, kurį įkelti čia.

#4
Naujai atrasta grupė, kurią visiškai įsimylėjau! Nėra nei vienos jų dainos, kuri man nepatiktų. Jie tokie ooold times, bet tuo pačiu ir šiuolaikiški. Anyways, šita daina verčia mane vis labiau ir labiau norėti išmokti lindyhopo!

#5
Sena gera grupė, tik su naujai atrastomis dainomis. Visas albumas - "The Lumineers" - nuostabus. Dainos panašios, bet neatsibosta. Seniau labai ilgam į atmintį buvo įsirėžusi šios grupės daina "Ho Hey". O dabar ši niekaip nenustoja skambėti..

#6
Kažkas tokio, ko aš įprastai neklausau, but I don't know, I like it. Calvin Harris man daug ką primena. Tai jau vien dėl to turbūt šita daina man patiko. Nieko ypatingo, bet primena vasarą (pavadinimas atitinka).

#7
Jau panašiau į mano stiliuką.:D Šitą žiauriai dažnai niuniuoju, nors jau senokai klausiausi. I'm a little too young without enough time... Na na na. Gerai nuteikia.

#8
TNAF ♥♥♥ Nereikia žodžių! Šitą grupę įsimylėjau prieš kelerius metus, bet daugiausia klausiausi tų pačių dainų, todėl ši man buvo atradimas!

#9
Viena iš pop ar R&B (aš jų neskiriu) dainų, kurių įprastai neklausau, bet kartais gi veža!

#10
Kažkas panašaus į aukščiau minėtąją Calvin Harris dainą, tik žymiai geriau. Kartais užeina, kai klausausi vien tik tokios muzikos! Ji neapkrauna, todėl tinka kaip foninė muzika, o kartais būtent to man ir reikia. Nežinau kodėl, bet ši daina man - visiška vasara. Tokia chill. Neįsivaizduoju, kad galėčiau jos klausytis mokslo metais. Per daug viskas įtempta būna.

#11
Tik dabar supratau, kad čia tas atlikėjas, kuris dainuoja "Butterfly Culture" dainą. Ta daina tokia OSUUM. Ir šita irgi!!! Man patinka tas Bendžaminas.

#12
Tu du du, tu du du, ta da da, oh what a night!

#13
Iš kažkokio filmo, kurio aš nemačiau, bet galiu spėti, jog jo žanras - vesternas. Kaubojai bei reindžeriai prieš akis iškyla beklausant šitos dainos.

#14
Dar viena greitai įsimenanti (man) daina. Vis skamba ir skamba galvoje. Ypač priedainis.

#15
Dar viena daina, kuri man primena vasarą. Tie havajiški garsai ir bumčikai fone iš karto nukelia mane į negyvenamą salą, kurią supa skaidrus ir žydras kaip dangus vanduo.

#16
Oii, įsijungiu ir iš kart prieš akis matau birželio pradžią, praktikų dienas ir krūvas piešimo darbų ant stalo...:)

#17
Jauki daina. Švelni, jautri, rami. Visiškai mano stiliaus.

#18
Yu're the one to hold me down
you could be the one to show me how
you could turn this heart around
if you're gonna tell me, tell me now

#19
Labai keista ir gražu. Nieko panašaus iki šiol nebuvau girdėjusi, todėl žiauriai sužavėjo. Jie faini! Paklausykit dainos "Mergaitės sapnas" - taip gerai nuteikia!!!

#20
Nežinau, kada šitą dainą išgirdau ir kaip ją sužinojau, bet dabar užtenka išgirsti pirmus akordus ir aš pasiduodu jos bangoms.

#21
Kaip gi be meilės dainų? Šita tokia jauki, paprasta, bet svaiginanti ir kerinti... Ir dar iš tokio faino filmo!

#22
Balsas labai primena James Blunt :3 O daina tokia paprasta, bet visai neprasta!

#23
Išgirdau žiūrėdama kažkokį piešinių video ir šita daina mane prikaustė...  Ji tokia paslaptinga. Kosmosas kvadratu.

#24
Kažkurios bloggerės dėka atradau MKTO ir man jie labai patiko! Šita daina suuper.

#25
Visiška vasara, draugai, gera nuotaika, poilsis, pramogos ir jūra!..

#26
Ko gero, mano birželio klausomiausia daina. Baltasis Kiras! Tiek daina, tiek grupė vos išgirdus žiauriai patiko. Prieš mėnesį ėjau į jų koncertuką Romuvoj. Jie kieti!!!

#27
Žiauriai gera. Dar viena vasariška, nuotaikinga daina. Man patinka, kaip jis taria žodį "Budapest". Lietuviams įprasta, kad šis žodis turi raidę Š, o angliškai iš jos lieka tik S, todėl man patinka kitoks sąskambis.

Ir paskutinė, nuotaikai pakelti (:DD):

Linksmos vasaros!
Mojuoju,
Iki kito karto! :)

Komentarai

Rašyti komentarą