Baseinas - nuostabus dalykas

 Apskritai, visos sporto rūšys nuostabios. Bet šiuo metu lankyti pilates, lengvąją atletiką ar jodinėti negaliu, nėra tinkamo laiko treniruotėms, todėl galiu lankyti tik baseiną.
Tiesą sakant, iki pirmojo karto, kai šiais metais apsilankiau baseine (lapkritį), nemokėjau nardyti neužsikimšusi nosies. Ežeruose, jūroje, tvenkiniuose - visur, šokdama į vandenį ar nerdama, naudodavau dešinę ranką nosies užsikimšimui. Nežinau kaip ir kodėl, bet man neišeidavo nerti kitaip, pribėgdavo vandens, o tada žinot, tas nemalonus jausmas... Tai taip ir nardydavau, nenorėdavau pajusti to blogo jausmo. O apsilankiusi baseine jau pirmą dieną išmokau nerti neužsikimšusi nosies ir dabar nesuprantu, kaip iki šiol man pavykdavo "priburbuliuoti". Tai va.
 Šiandien vėl buvau baseine ir Dieve, kaip man patinka plaukti! Man patinka išmokti, patinka padaryti kažką naujo. Pats plaukimas... hm.. kartais mane pradeda pykinti, nes aš sugebu prisiryti chlorkalkių arba kokie nors "tankai" praplaukia gretimame takelyje ir sukelia Baltijos jūros aukščio bangas siaučiant 5m/s vėjui, bet pats plaukimas labai atpalaiduoja. Išėjusi iš baseino jaučiuosi pilna jėgų, lyg naujai atgimusi, blogos mintys nuplautos. Fantastika!
 Nors man nepatinka visas procesas, kuris vyksta iki įlipimo į baseiną (važiavimas troleibusu, laiko skaičiavimas, persirenginėjimas rūbinėje), ir dėl to kartais kyla didelis noras išvis nevažiuoti (dar nuovargis prisideda), bet paplaukiojusi dar nė karto nesigailėjau, visada išeidavau švytinti :)

Bandau išmokti plaukti krūtine, kaip profesionalai 'varo' :) Neįsivaizduoju, kodėl man neišeina. Tiesiog negaliu išplaukti viso takelio. Išsiderinu plaukimo eigoje. Tai pradedu skubėti, tai pametu "ritmą", kada su rankomis irtis, kada išnirti.. Na, žodžiu, praktikuosiuosi ir pavyks :)

Gražių, jaukių, šiltų gruodžio dienų!:) Ir nepamirškite daryti gerų darbų! Adventas..:)
~Aušrinė
Lalalalaa 

Komentarai

  1. Aš irgi esu lankius baseiną, labai patiko. Bet dabar kelis metus neprisiruošiu nueit ;?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Lankai baseiną? Ar tik "šiaip" plaukioji? Beje kuriam baseine plaukioji,Girstupio ? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Lankau baseiną, ne šiaip sau, lyg poilsiaudama, o bandau, darau pratimus, bet be trenerio :) Nee, ne Girstupio, Dainavos :D

      Panaikinti
  3. Aš su vandeniu niekada nedraugavau, net plaukti per daug gerai nemoku, tik šiaip. Belenkaip makaluojies ir plauki. :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. pritariu kad baseinas labai labai gerai, jei dar iseina namuose ji tureti... Dabar galvojam isirengti maziuka, bet kieme ramiai pasiplaukioti butu nerealu..
    https://www.vokiskakeramika.lt/skimmer-sistema.html

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na baseinas tokiomis karstomis vasaromis tikrai super

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą