2014 - new year's purposes

Valioooo!!! Penki tūkstančiai peržiūrų!!! Norėjau pasiekti šį skaičių iki Naujų Metų ir man pavykoo!! Ačiū Jums!! Jūs NUOS-TA-BŪS!!!!

Mano lazanija išėjo tobulai, dar geriau nei praeitais metais! Tik kad nuo pieno mane vimdo (haha, labai juokinga), tad daugiau jos nevalgysiu :D Bet viskas - bendras vaizdas, skonis, makaronų lakštai - super. Pavaišinčiau ir jus, jei internetas būtų visagalis! Kol kas galėsit pasimėgauti tik nuotraukomis! Ir tai, ko gero, rytoj. Muhahaha.

Na, o dabar noriu prašyti savo pasižadėjimus Naujiems Metams! Brandinau šią mintį jau keletą savaičių, nes kilo tokia didelė pagunda išbandyti savo valią, ar aš sugebėsiu visus metus tai vykdyti... Pamatysim! :D

2014-ųjų iššūkiai:
1. Nevalgyti jokių saldumynų. Dėl šio dalyko viską ir pradedu, labai noriu sumažinti mano valgomų saldumynų skaičių.
Į tai neįeina juodas šokoladas (jo kartais mano organizmui reikia), mano pačios gamybos saldumynai (galiu vieną paragauti, o visi kiti - draugams, šeimai) ir dalykai, kurių neesu ragavusi. Na, būna, kad atvažiuoji į svečius, o ten koks nerealiai skaniai atrodantis home made pyragas, net nemandagu atsisakyti gi! (taip taip...:D)
Tik pažiūrėkit *varvina seilę* - ištversiu be šito visus metus...

2. Būsiu normalus žmogus ir bent kas trečią dieną darysiu mankštą. Reikia gi kūno formą palaikyt... Dabar mano raumenys tirpsta, nes visiškai nėra laiko sportui - mokykloje kūno kultūros nėra, o namie ar į baseiną ne visada spėju. O Jėzau... iš mano pilvo preso liko šnipštas.. Šitas punktas itin svarbus!!

3. Palaikysiu tiesią nugarą. Įstojus į KADG mano nugara, ech, žiauriai sublogėjo. Visad būdavo viskas gerai, buvau tiesi, nugaros neskaudėjo, o dabar.. Siaubas. Tai sėdėsiu/ vaikščiosiu tiesia nugara (šitai man pavyksta, bet ta nežmoniškai sunki kuprinė), darysiu pratimus nugarai, iš mamos kartais masažų išsireikalausiu.. :3 Viskas bus gerai!

4. Darysiu tai, ką labiausiai mėgstu! T.y. fotografuosiu, piešiu ne tik namų darbus, bet ir savo malonumui, lipdysiu, gaminsiu papuošalus, valgį, skaitysiu knygas, pati rašysiu ir viską, ką tik mėgstu! Per tą mokyklą nieko nebedarau... Kartais tik atrandu laiko. Manau, mažiau laiko pamokoms - puiki išeitis. Aš iš ties per daug sėdžiu prie namų darbų. O be to, namo grįžtu tik apie penktą valandą. Laikas turi būti skirtas man ir mano pomėgiams, o ne namų darbams!

5. Būtinas dalykas - miegas. Nuo šiol stengsiuosi kiekvieną dieną išsimiegoti. Ne visada spėju. Dėl to mano gyvenimas visiškai pasikeitė. Būnu surūgusi, nebejaučiu tokios didelės laimės ir meilės pasauliui. Vėl KADG kaltė.. :D

6. Daugiau laiko skirsiu šeimai. Mano santykiai su mama pusėtini. Tai sutariam labai gerai, tai labai blogai. Noriu balanso, pastovumo, ramumos. Džiaugsmo ir laimės. Su, tėčiu, sesutėm, apskritai visa gimine iš tėčio pusės viskas super, sutariam žiauriai gerai. O su mama ir jos gimine.. Ech.

7. Tobulėsiu! Pastaruoju metu jaučiuosi taip, lyg stovėčiau vietoje. Anksčiau viskuo domėdavausi, viską darydavau, visaip tobulėdavau. O dabar tobulėju taaip lėtai... Tik jaučiu, kaip laikas lekia.

8. Dažniau rašysiu blog'ą. Nes man tai patinka. Aš noriu rašyti, man patinka, kad turiu sekėjų, kad Jūs skaitot mano blog'ą. Kita vertus, taip pat smagu rašyti dienoraštį, tai ir jo stengsiuosi nepamiršti.

9. Sieksiu geriausio! Nes aš tokia. Džiaugiuosi, kai padarau tobulai, kai viskas išeina. Tada jaučiuosi nuostabi. Iki šiol viskas ėjosi kaip per sviestą.. Gimnazijoje viskas kiek sunkiau. Bet mano prigimtis viską daryti tobulai. Maksimalistė.
 Ir svarbiausia...
10. Džiuginsiu kitus! Nes man tai pats didžiausias malonumas! :)

Linkiu Jums sėkmės su savaisiais tikslais ir gerų Naujų Metų!!! Linksmai sutikit!! :)

~Aušrinė ♥

Komentarai

  1. Šaunus ateinančių metų iššūkių (?) sąrašiukas. :) tik dėl pirmo tai tikrai netikiu, kad pavyks. Nėra už ką dėl palaikymo :)))))))))))))))))))))))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai padrąsinai.. :D Ir pati kažką panašaus sau išsikėlei?? :)

      Panaikinti
  2. O tu turejei pilvo presa?

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą