Pasi ilgau

Pasi ilgau.

Kaip keistai veikia beprotiškai mylinčio žmogaus smegenys - jos bene visada bent mažyte dalimi užkrauna save saldžiomis mintimis apie vieną ir tą patį objektą, o kai yra priverstos atiduoti visą savo pajėgumą kokiam nors ne su tuo objektu susijusiam darbui, tai dirba tik dėl to paties objekto. Aš tai padarysiu, o tada bus labai labai geeera... Veikia visai įdomiai. Lyg amžinai įkvėptos. Kaip žiba tokio chemiškai paveiktų smegenų žmogaus akys galima pamatyti net jam miegant. Nes sapnai juk realybė, sapnuose viskas įmanoma, o kai esi įsimylėjęs, sapnuoji dar keistesnius dalykus, nei bet kada anksčiau.



Die vi nu.

Visas šitas dienas nuo pat tos pirmosios, kai mudu vienas kitą iš naujo atradom. Neneigsiu, dievinu ir visas kitas dienas iki tol - na, gal ne visas, bet mano gyvenimas man tikrai labai patinka. O gal ne mano. Tiesiog gyvenimas. Žmonės viską mėgsta savintis... Ir Tave aš kartais pasisavinu. Bet po to susizgrimbu ir paleidžiu - žinau, kad, šiaip ar taip, bet nepabėgsi, nenuklysi ir nepaklysi. Meilumu primeni katinuką, mielumu - zuikutį, o mylėjimu - gyvenimą. Tu taip stipriai myli - žvėriškai žvėriškai (kaip girdėjom sakant "Riešutų duonoj") -, kad toje meilėje galiu įžvelgti ne tik Tavo meilę, bet ir visą visą gyvenimą. Ne Tavo. Ne mano. Mūsų visų. Niekieno.



Lai min guo ju

Kitaip savo būsenos neapibūdinsiu. Laimingavimas. Kai viskas taip gerai, kad net linguoji. Iš laimės. Netiesiogiai. Tik jauti, kad kūnas laisvas ir džiūgesingas, kad viskas yra beprotiškai gerai. Laiminguoju, nes atradau Tave. Laiminguoju, nes atradai mane. Laiminguoju, nes viskas yra fantastiškai nuostabu. Laiminguoju, nes baigėsi vienas etapas patikrų ir visokių kitokių nesąmonių, kurias vadinu egzaminais. Laiminguoju, nes visuose dalykuose pasiekiu (beveik) maksimumą. Laiminguoju, nes meilė mane įkvėpia. Laiminguoju, nes myliu. Gyvenu, nes myliu, myliu, nes gyvenu.


Taip ir nepalietėm Mamontovo, nes jam turbūt patinka trolint. Ir šiaip.

Marnos stebuklas
Dega žmonių širdyse -
Atvyksta taksi.

Aušrinė

Komentarai