Kasdienybė, tiesa ir menas

(Dailininkas - Benjamin Lacombe)
Uch, dienos bėga, po truputį prasideda 2014-ieji. Nors, tiesą sakant, didelio skirtumo nejaučiu. Tik tiek, kad šį kartą iš tiesų jaučiuosi taip, lyg atvertusi naują, baltą popieriaus lapą. Į kurį jau pradėjau rašyt. Masiškai! Mano gyvenime tiek daug kas vyksta... Šiandien, vakar, šią savaitę jau spėjau tiek daug patirt jausmų, tiek daug sužinoti, tiek daug padaryti! O dar dienoraštį pradėjau rašyti. Iki šiol rašydavau retkarčiais, gal porą kartų per mėnesį, o dabar beveik kiekvieną dieną kyla noras brūkštelt nors keletą žodžių (nors tie "keletas žodžių' baigiasi "keletu puslapių"..).
 Tad negaliu sakyti, kad nesu laiminga! Nors šiandien vienu momentu buvau baaaisiai nelaiminga, pati nelaimingiausia pasaulyje, bet vos po valandos viskas apvirto aukštyn kojom. Tik va, viskas būtų nuostabu, jeigu ne tolimas nuo geriausios draugės... Tikiuosi, kad viskas išsispręs, bet kažkodėl pradedame jausti viena kitai antipatiją. Nežinau, kaip atrodo jai, bet man atrodo, jog ji bando užimti mano vietą. Elgiasi kaip aš... Seniau būdavo tyli, rami, aš ją taip mylėjau dėl to, kokia ji buvo. Papildydavome viena kitą. Nors ir būdavom labai panašios. O dabar išvis supanašėjom. Aš nenoriu būti į nieką panaši.. Noriu būti savimi. Vis tiek ją myliu, bet vis dažniau jaučiu susierzinimą. Tikrai jaučiuosi pakeista! Lyg mano vieta šioje žemėje dingsta, į ją lipa ji. Tai siaubinga. Bet visada būdavom nuostabios draugės, nenoriu jos prarasti. Tikėkimės, viskas išsitaisys :) Jau ilgai stengiuosi, kol kas reikėtų pasistengti viską suprasti. Ir pasikalbėti. Nors jau kalbėjomės ne vieną kartą. Ir kas čia vyksta?

Yra kaip yra, o va, aš šiandien pabaigiau savo braižybos darbą. Nemaniau, kad per tas dvi pamokas spėsiu, bet spėjau!
Braižybos projektui turėjom padaryti du darbus. Vieną su programa Corel Draw, dvimatėje erdvėje, ir kitą su programa Autodesk Max, trimatėje erdvėje. Pradžioje išmokom pagrindinius dalykus, padarėm kėdes, puodelius, lėkštes ir pan., o tada pradėjom daryti kambarius. Reikia tokio kambario lyg iš filmavimų, kur būna baldus, sienas sustato ir kuria serialus. Tai štai mano kambario nuotraukos:



 Labai smagu su šia programa dirbt, kai jau pradedi viską suprasti! Jaučiu, kad darysiu dar kažką artimiausiu metu. Aišku, jei turėsiu pakankamai laisvo laiko :)

Geros Jums nuotaikos ir gero grįžimo į normalų mokyklos rėžimą,
iki kito karto!
~Aušrinė :)

Komentarai

  1. Oho, idomiai cia. Ateityje savo gyvenima siesi su daile? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kol kas neaišku, visiškai neaišku.. Mane traukia visokie dalykai! Bet širdžiai mieliausia, ko gero, kažkas susiję su menu :))

      Panaikinti

Rašyti komentarą