Apie pasirinkimus

Pasirinkimai. Svarbus gyvenimo dalykas. Kiekvieną dieną renkamės daug įvairių dalykų - nuo arbatos gėrimo iki savo poelgių. Kartais jie būna teisingi (t.y. naudingi mums arba kitiems), kartais ne, o kartais atrodo, kad neturi jokios reikšmės.

Pastaruoju metu priimu daug neteisingų sprendimų. Penktadienį nenuėjau į mokyklą, nes buvo šalta ir mama liepė neiti, nors vis dėl to, lemiamas žodis buvo mano. To pasekmės: praleidau 8 pamokas, kurias turėsiu papildomai pasimokyti, nesužinojau naujos informacijos, praleidau du testus, kuriuos turėsiu perrašyti ir įsigijau dienyne švytinčių raudonų "draugių". Negana to, visą dieną praleidau prie kompiuterio ekrano (šiandieną taip pat), o to aš įprastai nedarau... Nors iš kitos pusės, didžiąją laiko dalį darau kažką naudingo: tobulėju, rašau, ieškau įdomių minčių, skaitau ir bendrauju. Bet vis tiek... Ištisos dvi dienos. Per kompiuterį pradėjau tingėti ir nieko kito nenuveikiau. Net atsisakiau važiuoti prie Kauno marių, o ten taip gražu turi būti... Praradau galimybę pafotografuoti ir pabūti gryname ore. Pasirinkimai... Ech. Sudėtingi dalykai.
Nors gal taip ir turi būti. Juk dabar visą tai permąsčiau ir supratau savo klaidas, o iš klaidų gi mes ir mokomės! Kitą kartą dėl tokios nesvarios priežasties tikrai nepraleidinėsiu pamokų. Nes aš ne iš tų, kurie gali neiti į mokyklą nejausdami sąžinės graužaties. O tuo labiau, kad prie mokyklos esu pripratusi. Eilinę dieną būnu priversta iki penktos valandos mokytis, o tada grįžusi namo vėl mokytis ir, jei lieka laiko, užsiimti kokia nors man įdomia veikla. Bet ne kompiuteriu. O kai turiu visą dieną, nebemoku jos išnaudoti. Nuveikiu tiek mažai, kad net gėda pasidaro, kai ta diena pasibaigia.
Ne! Daugiau taip nebus! Kartais reikia patinginiauti, bet net ir tinginiavimas gali būti naudingas! Pavyzdžiui, galiu skaityti knygą. Arba groti. Arba rašyti. Arba...

Kuo toliau rašau, tuo labiau suprantu savo priklausomybę nuo kompiuterio. Šiais metais turbūt nebuvo nei vienos dienos be jo. Viena to priežasčių - 365 projektas. Kiekvieną dieną turiu prisėsti prie kompiuterio, kad įkelčiau naują nuotrauką! Kita vertus, negaliu šio projekto kaltinti... Gi galiu ir 10-iai minučių įsijungt kompą, kad tą nuotrauką įkelčiau. Bet dažniausiai praleidžiu ilgiau nei 2 valandas. Problema manyje. Noriu ją išspręsti. Pabandysiu taip: nuo rytojaus dienos limitas prie kompiuterio - 1 valanda. Ir tik dėl svarbių dalykų galiu jį įsijungti. Nors paprastai įsijungiu tam, kad patikrinčiau naujienas ir klausyčiausi muzikos... Na, ką, muzika, dažniau girdėsiu tave per ausinukus (tai gadinsiu ausis, ar ne? :D).

Kariauju su savimi? Bent žinau silpnąsias vietas.
~Aušrinė

Komentarai

  1. OMG. Kaip aš tave gerai suprantu. Viskas ką sakei atitinka ir man. Ir aš praleidau 8 pamoks dėl šalčio, 2 atsiskaitymus, irgi grįžtu kasdien 5 h namo. :D

    P.S. Dėl project365- irgi dalyvauju, bet keliu nuotraukas ne per pc, o per telefoną. Programėlė "blogger" androide geras dalykas, tik nuotraukų kelimui (o ne ilgiems įrašams :D ) .

    O šiaip, įrašas (y). Priminei man kokia tinginė tampu sedėdama prie pc. :/ :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oooo, žinau tą jausmą :D Kai perskaitai ir net suabejoji, ar ne pats būsi parašęs :D
      Gerai tiems, kurie turi išmaniuosius telefonus! Deja, bet man prie kompo prisėsti būtina.
      Tai gal irgi prisijungtum prie mano "ištvermės ratelio"?? :D Nes per šiandieną jau nemažai pagundų kilo sulaužyti savo pažadą.. Kuo daugiau žmonių - tuo lengviau, ar ne?

      Panaikinti
  2. Prisijungiu prie grupės, kuri penktadienį neėjo į mokyklą ir prie kompiuterio aukų. Ši dėžutė yra didžiausia laiko ryjikė... Atrodo padarysi daug darbų, bet tada pamatai, jog nieko nespėsi :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Teisybė... Kaip seniau būdavo televizorius, taip dabar - kompiuteris. Tik šis duoda daugiau galimybių(veiklos) ir manau, nuo jo priklausomybė tikrai didesnė.

      Panaikinti
  3. Ziurek Aušrine. Gal galėtum padaryti tu toki zaidimuka kaip cia: http://mintyselaukuose.blogspot.com/2012/11/the-blogger-tag.html?m=1 jei padarysi - AČIŪ!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinoma! Jei tik Jums įdomu (nes man atrodo, kad dauguma tuos tagus daro ir skaitytojams jie jau pabodę), sukurpsiu kažką artimiausiu metu :)

      Panaikinti
    2. Tagai visada įdomus ir traukia. :D

      Panaikinti
    3. Bent man asmeniškai jie nėra įdomūs :) Pagalvojau, kad rašysiu tik tuo atveju, jei rasiu kažką įdomaus..

      Panaikinti
  4. Ogalima paciam sukurti projekta?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labas Aušrine, aš čia dėl to projekto. Aš klausiau dėl to projekto. Tai va, ar galima padaryti tokį projektą kaip,,BLOGMAS'' arba kaip tu darei ,,gera nuotaika'' arba kaip Project 365?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai žinoma!! Aš gi irgi - niekieno neklausiau, ar galiu daryti kažkokį projektą. Tiesiog sugalvojau idėją ar pasiskolinau iš kitų ir įgyvendinau..:) Projektai yra jėga!!

      Panaikinti

Rašyti komentarą