Ak, kaip aš myliu savo tėtį!

Gyvenimą! Save! Šeimą ir draugus!

Vakar buvau pas tėtį nuvažiavusi. O prieš tai gal mėnesį nesimatėm.. Liūdna, kad laiko tiek mažai, o dalykų, kuriuos noriu padaryti - tiek daug! Taip retai matausi su tėčiu! :(
Anyways, žiauriai faina buvo :3 Pabuvau vos kelias valandas, bet pasišnekėjom, pažaidėm šachmatais, pavalgėm ir dar daug apie ką papalepėjom :D Jis kiek pasikeitė! Toks šiltesnis, geresnis, negu būdavo.. Kai pakeitė darbą taip pasikeitė. Matyt, į gerą viskas. Džiaugiuosi.
 O gyvenimas susitvarko, išbalansuotos vietos kartais dar labiau išsibalansuoja, bet pamažu priprantu prie naujos mokyklos ritmo (mano problema - lėtas adaptavimasis). Tai va. Kartais viskas blogai. Kaip penktadienį buvo. ŽIAURIAI. Viskas nesisekė, piešti nebuvo įkvėpimo ir some shit.. Tik kad į baseiną nuėjau (!!). O va, dabar vėl viskas gerai. Keistai tas gyvenimas sutvertas. Po gėrio eina blogis, po blogio - vėl gėris. Be blogų jausmų nežinotume gerųjų skonio.

 Beje, atradau, kad meditacija yra tikrai labai geras dalykas. Pamedituoji nors 5min ir po to kaip naujai gimęs jautiesi. Jokio pykčio, nervų, tik gera savijauta, šypsena ir ramuma. Praeitą savaitę buvau susidomėjusi. Dabar supykusi pradedu giliai kvėpuoti, jei galiu, užsimerkiu, ir pyktis, blogi jausmai, tokia pati nuotaika pradingsta :) Prieš metus va tokį filmuką atradau, tai dar vienas meditacijos būdas, nereikalaujantis daug laiko.

Šilti vakarai, Kalėdų laukimas ir dovanų planavimas - kaip jauku!:)
Laukiate Kalėdų?
~Aušrinė :)

P.S. Kaip faina man pirmadieniais, kai grįžtu namo ir būna dar tik 4 valanda!

Komentarai