Paskutinės vasaros dienos įrašas. Ir NEliūdnas!

Uch.. Kokie liūdni įrašai užgrobė bloggerį! Visiškai tai suprantu, bet visiškai to nesitikėjau. Nes visi rašė, kad nebus kaip 'visi' ir nekalbės apie vasaros pabaigą, mokyklą, neliūdės ir panašiai. O va kaip dabar mirga pilkos, juodos nuotraukų spalvos ir kiek daug daugtaškių prirašyta!
Na, bet vis dėl to, ne apie tai noriu parašyti :)
O noriu pasidalinti su jumis mano paskutinėmis šio sezono mintimis, jau rytoj ruduo, o poryt - mokykla, visai kitokie kirminai apsigyvens minčių vingiuose ir dėl visai kitų dalykų grauš mano sąžinę.
Kad ir kaip bebūtų liūdna(ar turėtų būti), man vis tiek linksma! Aišku, jaučiuosi kiek prasčiau, liūdniau, bet vis dar įžvelgiu pozityvumo spindulius niūriuose dalykuose ir tai man padeda nepasiduoti! Nors vakar ieškojau suknelės ir batų mokslo metų pradžiai ir neradau nei vieno, nei kito, bet už tai truputį pasavanoriavau - lanksčiau gerves šiandienos šventei :) Kauno rotušės aikštėje prikabins prilankstytų gulbių ir mano gervių. O kokia šventė? Tiksliai nė nežinau, tik kad kažkas šoks :D Sakė, kad 'visas sienamestis', bet nelabai įsivaizduoju. Būčiau dalyvavusi, bet vis dėl to nusprendžiau šiandien pabūti namie. Norisi pabūti ramiai, morališkai pasiruošti pirmadieniui.
Sakiau, kad neradau suknelės. Jų beveik nėra! Pamenu, pernai visas "Akropolis" buvo prikimštas įvairiausių spalvų, tekstūrų suknyčių, o dabar viena kita, ir tai visa balta arba visa juoda.. Ne suknelių sezonas? Velnias.. O man taip aptinka suknelės! Gaila, kad užsienietiškos internetinės parduotuvės siūlo brangius drabužius žiūrint lietuvių akimis. Už 20 dolerių dar šis tas, apie 60-70lt, bet dažniausiai viskas kainuoja brangiau.. Ir dar atvežimas. O tiek daug grožio atradau!..
Žodžiu, vieni dalykai nuliūdina, kiti pradžiugina, taip ir bandau išlaikyti kiek aukštesnę nei neutralią nuotaiką. Vakar sukūriau trumpą filmuką, kuris man pakelia nuotaiką.:) Paveizėkit:
Tai va.. Kas dar naujo, tai tapau vegetare. Nuo praeitos savaitės. Visad nelabai mėgau, nevalgiau mėsos, tai čia ne koks nesąmoningas sprendimas rytą atsibudus ir šovus minčiai 'būsiu vegetaras!', ne, tai mano pasirinkimas, pagal tai, ką pastebėjau bėgant metams.

Pastarosiomis dienomis atradau nemažai gerų grupių, dainų. Viena iš jų - "Avalanche City". Man labai patinka ši grupė! O sužinojau apie ją iš Zelandientės, su kuria susirašinėju emeilais. Susirašinėju ir su dar keliais žmogeliukais iš viso pasaulio, jei norit ir jūs - užsukit į http://www.studentsoftheworld.info/menu_penpals.php :)
O čia ta daina, kuri groja manajame video:
Tokios dainos labai pakelia nuotaiką :)
Paieškokit kažko panašaus, susidarykit linksmą grojaraštį ir liūdnomis akimirkomis jį pasileidę tikrai 'prašviesėsit' :) Nebent, žinoma, išsiliūdėti tiesiog reikės.
Vis žvilgčioju per langą ir stebiuosi: jau rudeniškas oras atslinko! Tamsūs debesys, kažkaip šaltoka, pilka. O nuo kaštonų krenta lapai! Jau parudavę, sudžiuvę. Man jau norisi karšto šokolado!:) Kaip greitai atėjo tas ruduo..

Nepamirškit šypsotis!
~Aušrinė :)

P.S. Nuostabi daina..

Komentarai

  1. Labai nuotaikingas filmukas! Nuteikė nusišypsot ;))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš taip pat neliūdžiu, kad vasara baigėsi. Vasara buvo puiki, na, o dabar laikas rudeniui!
    Labai mielas ir įrašas, ir filmukas :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pas mane blog'e nerasi nė lašelio liūdesio. Gal kiek tikrai nenoriu į mokyklą,bet nenorėjau taip pat nuteikti skaitytojų.
    Filmukas buvo puikus! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne ne, tavajame blog'e nemačiau nieko liūdno, kalbu tik apie kai kuriuos blog'us!:) Ir tai jų nedaug, gal man pasirodė, jog daug, nes šiandien perskaičiau sekamųjų paskutinius įrašus(kelias dienas neskaičiau), taip pasitaikė :)
      Ačiū!:)

      Panaikinti
  4. Kaip sekasi skaityti "Atskalūno laiškus"?
    Įdomus ir mielas filmukas. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Perskaičiau, labai patiko. Tas "labai" ir reiškia labai. Prieš metus žiūrėjau filmą, jis man įstrigo atmintin, tad nusprendžiau ir knygą perskaityt :)
      Malonu :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą