kartą suplyšo mano kelnių klynas

kartą suplyšo mano kelnių klynas
ties užpakaliu
gražiai gulančių, aptemptų
tokių, kurių būna gaila

tai buvo vasarą
jis suplyšo man beeinant
taip tiesiog, nusitrynė
nė nežinau, kaip
bet pastebėjau negreitai

kartą atsisėdau su tais džinsais ant žemės
trrrrrr - pasigirdo garsas tuomet
tiesiai iš mano tarpukojo
kurį saugojo gerosios kelnės
nebeilgam tačiau

taip kartą suplyšęs, toliau tebeplyšo
ties kai kuriuo žingsniu, tūpsniu, atsisėdimu
bet kelnės man patiko
labai patiko
todėl nešiojau

jos buvo rudos, rusvos, netgi vyšninės
kartą besiviliančio vaikino mašinoje įgavo būtent tokį atspalvį
bet aš nežinau kodėl
nes ruda - tai ne vyšninė
nors gal kiek ir neša?

kelnės plyšo toliau
vis labiau ir labiau
prasidėjo naujas etapas
rugsėjis, Vilnius, studijos ir žmonės
žmonės, žmonės, žmonės
nauji veidai ir nauji vardai

tuo metu suvokiau,
kad mano seniai prasidėjusios kovos
su kompleksais
pasiekė tokį tašką, kuriame jau ir kovos nebereikia
nes viskas aišku
nes aš laimėjau

bet tuomet pastebėjau žvilgsnį
žvilgsnį man iš nugaros, penkiais laiptais žemiau
į mano užpakalį
į nutrintą skylę
žiojinčią ir apžiojančią
žiūrinčiosios siaubą
ir pasėjančią sėklą josios apmąstymams

mačiau tai veide
ji neišsidavė
bet pamatė per daug
mačiau tai
nes jutau
kaip dega klynas

ir po to aš tą klyną užlopiau


(mintijimai po rašytojų sąjungos skaitymų; tie, kur klajoja, sklendžia erdve - tereikia ištiesti ranką ir pasiimti)

Komentarai