Šiek tiek naivumo dar niekam nepakenkė? Oi..

Kelios ištraukos iš mano, amžinos (beviltiškos) romantikės, užrašų. Nieko asmeniško; arba net labai asmeniška?
________
Mi amor, mi amor, mi amor!!! Aš tave myliu, myliu, myliu, o ir pasiilgau. Gera, gera, gera vien pagalvoti apie tave, tavo akis, rankas, plaukus, juoką, idėjas, (ne)tobulumus, (pasi)tikėjimą, kojas (!!), rankas, prisilietimus, geismą, meilę, plaštakas, įpročius, susikaupimą, rūpestingumą, skruostikaulius, tvirtumą, lengvumą, žvilgsnį, įsijautimą, išsilavinimą, originalumą, lūpas, žodžius, veiksmus, troškimus, šilumą, savitumą, įdegį, džiaugsmą, pakilumą, laisvumą, idealizmą, nagus, vyriškumą, intelektą, supratingumą, kuklumą, geranoriškumą, tariamą egoizmą, keistumą, tavo aistrą, skonį, stiprumą, šnabždesį, ryžtą, žmogiškumą, paslaptingumą, ištikimybę, ausis, apkabinimą, prisiglaudimą, užsispyrimą, išdidumą, mandagumą, raumenis, būdą, sielą, pasaulėžiūrą, kvėpavimą, sveikumą, avantiūriškumą, apie visą tave, mano meile! Kiek daug tu talpini savy! Ir aš visa tai, visą visą tave myliu. Beprotiškai pasiilgstu tavo rankos ant manosios, mylinčio žvilgsnio, gilių akių, kūno šilumos susiglaudus... O, mi amor, tu esi nuostabus!
Vaje... pasidaviau savo nenuraminamiems jausmams. Tai naivu, banalu, galbūt net ir labai kvaila. Bet myliu juk ne protu, ne smegenimis? Ach, tie r o m a n t i k a i... Neįmanoma.
Ir vis tiek labai pasiilgau.
________
Ech, dienorašti, kvaila ta paauglystė. Ir meilė (ypač).
<...>
Po to nusivesčiau jį į tą gatvelę, kuria rudenį vaikštinėjom ir kurioje buvo siena... Mūrinė siena, kaip vaiduoklis išplaukusi iš mano prisiminimų "Stepių vilko" pavidalu. Tokią, beveik identišką <...>.
Uh, kiek sentimentalumo ir romantikos. Operuotini dalykai, ir vis tik tikiuosi neišsioperuoti.

Žinot, o aš keistas žmogus.
________
Fu, nukrypau į prisiminimus, pasidaviau; kaip tatai niekšinga. Negerai, negražu! Aš negaliu! Nesuprantu. Ašaros prašyte prašosi plūsti pro mano dvi retkarčiais grėsmingai žybtelinčias akis akiduobėse... Kas man, kas man?! Galvoju apie jo akis <...>.
"How could I know one kiss would change everything?"
________

Šrinė

p.s. iki dabar nesumečiau, kokie milžiniški kontrastai varžosi manyje net rašymo procesu. viskas liejasi savaime - taigi, prieštaros taip pat... kaip neišdildoma, būtina esybės dalis.
p.p.s. meilė nevertinama; įvertinti meilės negalima.
kuo daugiau galvoju apie šitą įrašą, tuo mažiau jį noriu publikuoti
velniop

Komentarai