Eros is sore

apie impulsus

o šįryt aš vėl sapnavau sapnavau kad su R. ėjau į koncertą galbūt labiau malonias ausiai džiazo improvizacijas nei koncertą ne koncertu to nepavadinčiau nors jokio koncerto galų gale ir nesulaukiau tai vyko Vilniuje kažkokiame be proto erdviame bute ir ten viskas buvo taip vintage ir retro ir šiaip gražu akiai jauku miela tai va mudvi vaikštinėjome iki koncerto buvo dar daug laiko apžiūrinėjom aplinką kol aš viena atsidūriau nuošaliau sakyčiau VIP zonoje ar tiesiog nuošalesnėje erdvėje su daugybę viliojančių įvairiausių spalvų bei formų krėslų kėdžių fotelių kurie visi iki vieno bus užimti vos prasidėjus koncertui turbūt ten pirmą kartą ir pamačiau JĮ tokį saldų saldų neįmanomai seksualų gražuolį mudu vienas kitą nužiūrėjom apsimetėm keletą žodžių porą kartų išėjom su "šiokiais tokiais reikalais" į skirtingas puses ir vėl susitikom kol visai neblogai įsišnekėjom nemaniau kad jam patikau baikit jūs kaip aš galėčiau patikti tokiam gražuoliui bet vis tiek nejučiomis flirtavau ir žavėjau nežinau tai yda ar privalumas bet elgiuosi taip bene prie visų vaikinų ir ir žinot ką įvyko toks labai keistas netikėtas dalykas JO veidas persimainė pasidarė dar velniškiau seksualesnis JIS pasigriebė mane į savo glėbį pradėjo glamonėti sušnibždėjęs "daugiau nebegaliu" nusitempė mane tokiu pat vintage ir retro koridoriumi į kambarį ir mudu griuvom į milžinišką lovą nusirengėm ir pačią karščiausią akimirką visi mano moraliniai etiniai doroviniai ir kiti principai sukilo į patį viršų kurio viršūnėje trumpam šmėkštelėjo mylimojo atvaizdas ir aš visiškai surimtėjau paniurau "aš negaliu" tariau ir JIS panarino galvą bet tuo metu į kambarį įėjo JO draugas ir mudu puolėm rengtis bet aš niekaip neradau liemenėlės o be jos nenorėjau dėtis maikutės tad kažkokiu būdu apsivilkau JO maikę ir per laisvus ne savo apatinius kurie turbūt buvo kažkokios kitos merginos pasišlykštėjimas perbėgo per visą kūną vos spėjus pagalvoti kiek merginų pragulėjo JO lovoje ir aš dar įnirtingiau ėmiau rausti daiktus o JIS nuėjo į vonią atitraukiau žaliuzes norėdama išsklaidyti man trukdančią prieblandą bet tada iš vonios išėjo JIS ir vėl jas užtraukė paaiškino kodėl pro langus buvo matyti kvadratinis kiemelis o priešais viešbučio langai jie jau buvo turėję daug nemalonumų tad turi laikyti langus užtamsintus toliau ieškojau liemenėlės tamsoje kol kažkokiu būdu supratau kad esu ją užsidėjusi tad nuslinkau į vonią persirengti ir susitvarkyti bet vonios kambarys buvo velniškai ankštas jame atrodo buvo tik vonia ir daugiau jokios vietos atsistoti tad visa peršlapau ir išsiputavau ir apspangusi išėjau ieškodama dušų maloni mergina man pasakė kad pirma turėsiu išdžiūti ir tik tada galėsiu eiti į dušus nes iki jų reikia eiti per lauką o lauke šalta bet vietoje to parodė man kur yra tualetai ir aš stovėjau eilėje kol viena keista mergina mane užleido ir tik nusimovusi kelnes supratau kodėl ji ta padarė mano pilki treningai buvo visi kruvini ir aš tikėjausi kad JO maikė tai paslėpė man beeinant visą kelią nuo JO kambario iki tualetų...

gana negyva.
 

Komentarai