(Be)(si)trupinant(i)

Nuotrupos. Trupiniai. Nuo pradžios. Viskas susiję. We're chained.
___________
2014.08.15
Ir man nesvarbu, ką jis sako apie save, man jis yra fantastiškai nuostabus.

Ar tikrai įsimylėjau?
Taip.
2014.08.26
Aš negaliu grįžti ten, kur jau buvau. <...> Tai ratas. Aš vis grįžtu. "Ratu ir visados aplink". Ne, ne, ne.

2014.09.16
Šiąnakt sapnavau R. VĖL. Šįkart mudu drauge pabėgom...

2014.09.25
Šiąnakt sapnavau V. Jis mane myli.

2014.10.12
<...> pasidarė naują tatuiruotę su širdute ir dvejomis raidėmis. Pamaniau, kad tai ji ir jos vaikinas, o iš tiesų raidės reiškė jos tėvų vardų pirmąsias raides. "Ak, kaip gražu,- pagalvojau. - Ir tėvų vardai, ir ji su savo gyvenimo žmogumi. Man turbūt niekad taip nenutiks, nes iš R vardai negražūs*." Ir tuomet mano akys išsiplėtė, sustingau, pasijutau be galo maloniai <...>, veide nejučia įsispraudė laimės šypsena - suvokiau, kad R., tai R.! Jis prasideda raide R.

*(dabar tikrai nežinau, kurių galų man į galvą anuomet šovė tokia mintis!)
2014.11.01
Šiąnakt miegojau pas Ju. ir sapnavau R. Dar niekad savo įsivaizduojamajame pasaulėlyje nemačiau jo taip aiškiai.

2014.11.07
Netgi mano knygoje matyti jo charakteris: nesąmoningai rašau apie jo juoką, šypseną, paslaptingumą...

2014.12.28
Aš jo pamiršti negaliu ir nenoriu - vis svajoju, galvoju, prisimenu.

2015.01.16
Jis sakė, kad mane myli. O gal aš tik įsivaizdavau.
18:18 - pamatau skaičius ir sugalvoju norą. Tokį velniškai akivaizdų. "Noriu būti kartu su R."

2015.01.17
Be to, šiąnakt jį sapnavau. O tas sapnas buvo nuostabus... <...> šiame jis man išgelbėjo gyvybę ir apsikabino. Tai aš pirma jį apsikabinau - jaučiau tuos tvirtus pečius, nugarą, visą kūną - ir patyriau visišką palaimą. <...> laiminga ne tik sapne, bet ir pabudusi.

2015.01.20
Meilė tęsiasi. Arba baigėsi.
<...> neturiu nieko gyvenime laukti. Lauksiu ar ne - tai, kas privalės, vis tiek ateis.
Aš jaučiu, kad mudu dar susitiksim, ir viskas bus žymiai geriau, nei buvo 2014-ųjų vasarą...

2015.02.03
Vis dar svajoju apie R.

2015.06.15
Vakare parašiau R. TAIP, R.

2015.06.21
Kai jau nebegali pakilt iš lovos
O galva - sunki sunki
Žinok, kad siela tavo serga
Serga pasimetusi širdis

Man patinka būti užsimerkusiai, man patinka būti savo mintyse, savo galvoje, savo pasaulyje, aš nenoriu atsimerkti, nenoriu regėti realybės, tų paveikslų ant sienos, akių, nuostabiai tobulos gamtos... Nenoriu.

Bjaurus bijūnų kvapas, sumišęs su šlykščiais džiovintais rožių žiedais, tvyrantis visame kambaryje, lyg pigus alkoholis pripildo mano venas ir man taip negera, taip negera. Norėčiau nuskęsti, norėčiau užgesti šioje beviltiškumo jūroje. PENKIOS MINUTĖS ir manęs nėra. Niekada nebuvo.

Man parašė R. R!
<...> bet aš jo pasiilgau! Aš jį myliu. Taip taip, myliu! Ne taip, kaip J, kažkaip kitaip <...>.
<...> spurda širdelė, kai galvoju apie R...

2015.06.22
Bet jis man svarbus... Tik keistas ir aš jo nesuprantu. Arba jis manęs nesupranta. Na ir gerai.
Neneigsiu, būtų smagu jį vėl sutikti. Pakalbėti. Išgirsti juoką.
Gana.

2015.07.31
Šiąnakt tave sapnavau.

2015.08.07
Iš tiesų man labai smagu su juo susirašinėti. Atrodom vienas kito verti. <...> Ak, kaip man tai patinka!

2015.08.27
<...> jos klausydama jaučiausi lyg būčiau įsimylėjusi. Vėl. Beprotiškai. R.
Šiaip ar taip, mūsų (ne)egzistuojanti meilė yra pasmerkta. Kol kas. Ne kol kas... Ach, turiu užmiršti!

Sėdėjom ir stebėjom naktinius Gargždus, medžio šakas bei lapus virš galvos, kurių forma priminė eglę, gulėjom šalia, šėrėm uodus ir kažką keistai besikalbėjom...

Buvau pasimetusi dėl/tarp savo jausmų. O dabar man taip stipriai gera, kad pažįstu R.

2015.08.28
Vis tiek žinau, kad mudu dar susitiksim. Tokios giminingos sielos būtinai susitinka. Kad ir kituose gyvenimuose.

2015.08.30
Viskas jį man tebeprimena. Galvoju, svajoju, svarstau, kaip jam sekasi, Vilnius, jo akys, juokas, išraiška, dėmesingumas, išsilavinimas ir tie pokalbiai, pokalbiai!. Aš galbūt net netrokštu būti kartu su juo, kartu kaip pora, kartu gyventi, netrokštu TOKIŲ dviejų žmonių santykių,, bet man REIKIA jį matyti, girdėti, klausytis ir su juo kalbėtis... <...> R. yra nuostabus žmogus; draugas; vyras; pašnekovas. Jis nėra tobulas ir net nereikia, kad toks būtų, jis man toks artimas ir pažįstamas būdamas tiesiog tokiu, koks yra!

2015.09.02
<...> R. nuramino mano sielą.

2015.09.05
Vakar buvo gana keista. Žiūrint iš tos meilės trikampio pusės. J. pietums atsinešė vištienos. Vištienos su DAUG pipirų. Vištiena su pipirais...

2015.09.09
"TU BŪSI MANO" ir "How could I know one kiss would change everything?"

The answer is 42 anyway.

2015.09.13
Keista bus be R. Na, bet nieko.

2015.09.14
Rytais, vos pabudus, mane dažnai kankina baisingi miražai - vieną kartą esu regėjusi jūrą - tokią skaisčią ir galingą, ir šiaip, visai kaip jūrą, tik skirtumas tas, kad ji buvo... ryškiai oranžinė. Po to suvokiau, kad tai tebuvo mažytė garso kolonėlės lemputė, kurios šviesa šimtus kartų atsispindėjo mano lęšiukuose sukurdama banguojančios jūros įspūdį.
Šįryt buvo kiek kitaip.
<...>

2015.09.17
Šūdas, šūdas, šūdas.

2015.09.20
"Prievartaukit - gelbėja!.."
Įsimylėję(s).
___________

Ne, ne, ne - taip, taip, taip?
Šrinė

Komentarai