Mergaitė morkų spalvos plaukais

Pamačiau ją pirmąkart sapne. Rožiniame, šviesiame. Mergaitę, morkų spalvos plaukais.

Ji man sakė: "Geriau jau morkų, nei kaštonų. Ir taip šiais laikais žmonių regėjimas suprastėjęs!" Ir aš ja įtikėjau. Keista mergaite iš keisto sapno keistos spalvos garbanomis. "Geriau morkų, nei kaštonų..."- kartojau sau tepdama plaukus akinančia gvazdikų, airių strazdanų, spindinčia saulėlydžių, to tušinuko ant stalo pusiau vaiskia, berniuko ugninių akių, bet iš esmės - ta pačia morkų spalva. Dažiau ir kartojau: "Geriau morkų, nei kaštonų..."
O kai kitąkart sutiksiu ją rožiniame šviesiame sapne, įdomu, ką ji man pasakys.

- Štai, alyvinė - puikiausia iš visų!- juokdamasi kalbėjo ji ir purtė puikios švelniai violetinės spalvos plaukus.

"Alyvinė - puikiausia iš visų..."- ir vėl kartojau aš vos judindama lūpas. Pažvelgiau į savo morkinę ir pasibjaurėjau. "Et, vėl teks dažyti",- tyliai pagalvojau.

Komentarai

  1. labai gražu! Aušrine, Tavo nuoširdumas tiesiog spinduliuoja per mano laptopo ekraną! ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ach, Akvile, ačiū Tau, mieloji!!! Kaip gera skaityti tokius nuoširdžius komentarus!♥♥

      Panaikinti

Rašyti komentarą