Šis bei tas

Kiek daug veiklos turiu pastaruoju metu! Nieko nebespėju. Jei iki šiol dar kažkaip kapanodavausi, tai dabar jau visiškai nebežinau, į ką stvertis. Noriu tiek daug ką daryti. Ne paslaptis, kad prisijungiau prie Teenage Dreams blog'o rašytojų. Dėl šios priežasties turbūt čia lankysiuos dar rečiau. Bet bandysiu neapleisti ir rašyti bent kas savaitę, nes šis blog'as man reiškia labai labai daug :)

Oi, savaitės bėga taip greitai. Kartais pasineriu į gyvenimą ir jaučiu, kaip gyvenu(tokias akimirkas dievinu), bet kartais tiesiog plaukiu kartu su sraunia laiko upe ir svarstau, kaip viską spėti, kaip išmokti kontroliniams reikalingą informaciją ir kaip padaryti tūkstančius darbų. Vis dar randu kada skaityti knygas, naršyti bloggerį, žiūrėti filmus ir būti su draugėmis. O mano mylimiausios sritys - rankdarbiai, piešimas(ne mokykloje) ir fotografija susilaukia vis mažiau dėmesio. Taip pat jau antrą savaitę pamirštu nueiti į pilates treniruotę. Taip, pagaliau vėl galiu jas lankyti, nes pasikeitė pamokų tvarkaraštis! Bet po pamokų nieko daugiau nenoriu, tik grįžti namo, kristi ant lovos ir užmigti. Nors dažniausiai to nedarau, nes tiesiog yra pilna darbų, kuriuos būtinai turiu atlikti. Ir kaip šitai išspręsti?? Jau vien tas faktas, kad tiek mažai sportuoju, mane baugina, o ką jau kalbėti pažiūrėjus į mano nugarą ir kūno formas. Savo pokyčiais per šiuos sunkius mokslo metus tikrai nesidžiaugiu. Bent tais, kurie liečia sportą. Bet ką padarysi. Kadg mokytis sunku, bet vis dėlto, man ten patinka. Žinau, kad jau šimtus kartų skaitėt mano priekaištus ir po to sapaliojimus kaip man ten patinka, bet kad niekaip negaliu apsispręst. Kažkas sulaiko, neleidžia išeit...

Pastarosiomis dienomis viskas eina tik į gera: nors daug ko nespėju, bet už tai taip sekasi bendrauti, susipažinau su daugybe naujų žmonių ir apskritai viskas labai gerai!:) Pažymiai vis dar puikiai laikosi tarp 9-10, nors pastangų dedu vis mažiau. Atsibodo. Gerai, kad dar klausausi per pamokas. Kad ir kokios jos kartais nuobodžios būna.

Tai štai, viskas šį kartą, reikia nd pabaigt daryt dar! :D
Stengsiuosi rašyti dažniau, ar bent ne rečiau, nors dabar rašysiu dvigubai. O dar blogas su geriausia drauge.. Ech. Per daug aš noriu.:D Bet noriu.
Kaip sekasi jums?:))
~Aušrinė

Komentarai

  1. Labai panašiai jaučiuosi kaip tu... tik kad per pamokas jau nebesiklausau :D.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Super, pagaliau ir irasas pasirode. Na, o pati laiko viskam mazai turiu, o rasau tik 1 bloga. O tu rasai 3-juose!
    P.S. Tau gerai, kad nors per pamokas klausai, o man taip nesigauna, ir pastaruoju metu as isvis pamoku nelankau :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai vaaa, dar geriausios draugės gimtadienis artėja, dovanas reikia planuoti :D
      Oi, nu čia jau nelabai gerai..:D Nors aš irgi vis dažniau praleidžiu pro ausis, ką tie mokytojai kalba.

      Panaikinti
  3. Labai gerai, kad daug darai. Kuo daugiau darai - tuo daugiau suspėji. Sėkmės :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tiesa.:) Tik vat jau ligą prisišaukiau! Per daug darau, per mažai ilsiuosi.

      Panaikinti
  4. Manau, pavasaris - visiem sunkiausias laikas. Kam egzaminai, kam kontroliniai... O juk ir nuovargis jaučiasi, ir saulė vis trugdo... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, nelabai sutinku su tuo, nes bent jau man ištisus metus būna sunku, reikia veikti, daryti, skubėti, dar mokykloj peržiūros kas du mėnesius... Tai tas nuovargis lydi visus 9 mėnesius :D O saulė ne trukdo - padeda! Skatina nepasiduoti.

      Panaikinti

Rašyti komentarą