2013 list

O taip, mes žiūrėjom šitą filmą...
I just want you to know: I really, REALLY miss you.
Jaučiuosi kaip be sielos, lyg maža skruzdelytė, kuri bėga nuo visų, bėga nuo gyvenimo, palieka saugius namus ir tik todėl, kad rastų . Kad galėtų su juo būti. Tai keistas jausmas. Kai darai viską, ko seniau troškai, bet tai nedžiugina tavęs. Lyg ir turėtum būti laimingas, bet nesi.
Kad turėčiau daugiau motyvacijos kažką daryti, o ne sėdėti kokiame kamputyje ir šluostytis nosį bei akis, sugalvojau sugalvoti kokį nors "darbų" sąrašą šiems metams.. Galbūt tai mane prablaškys. Nors mano mintys visad liks tuose atsiminimuose.. O svajonėse tebus vasara. Jos laukimas. Kai vėl galėsiu jį pamatyti. Taip, kaip ir susipažinau.

Kažkas panašaus į sąrašą, nors abejoju ar panašu:
  • Susigrąžinti JĮ;
  • Įstoti į KTUG arba į dailės gimnaziją;
  • Mokytis dar puikiau, negu dabar;
  • Būti laiminga;
  • Su V tapti nuostabiais draugais;
  • Susidraugauti su mama;
  • Perskaityti daug knygų. Labai daug;
  • Plėsti akiratį ir toliau viskuo domėtis;
  • Papuošti savo veidą nuolatine šypsena;
  • Skleisti gėrį ir džiaugsmą;
  • Išmokti bent penketą naujų kūrinių (gitara);
  • Pagaliau susitvarkyti savo valgiaraštį;
  • Padaryti virtuvę jaukesnę. Jei ne remonto pagalba, tai kitais būdais;
  • Išpiešti V kambario sieną;
  • Dar nors kartelį pajodinėti arkliu (vasarą to neįvykdžiau);
  • Prijaukinti vieną papūgėlę;
  • Išmokti linksmintis, o ne liūdėti. Pasiduoti šokiui ir emocijoms, o ne santūrumui;
  • Išmokti groti ir kartu dainuoti;
  • Parašyti "knygą";
  • Suplonėti;
  • Nuostabiai nuostabiausiai atšvęsti visas šventes/ vakarėlius/ tūsus, kad po to nesigailėčiau visą laiką pratylėjusi ir prastovėjusi savo vietoje, lyg prie žemės prišalusi;
  • Būti daugiau socialiai;
  • Skrebinti (pasidaryti fotoalbumą);
  • Daaaaug fotografuoti, piešti;
  • Užsiimti rankdarbiais;
  • Užauginti gėles;
  • Auginti sraigę;
  • Pildyti savo svajones;
  • Veikti, o ne norėti;
  • Filmuoti viską, ką tik galiu;
  • Dalyvauti jaunimo apdovanojimuose;
  • Nežmoniškai daug juoktis :)
Čia yra dalis to, ką norėčiau nuveikti. Kas šiuo metu norėjosi. Ką sakė mano širdis. Ko man trūksta. Kas padarys mane laimingesnę. Galbūt.
Ohh, aš toks depresiškas kūrinėlis. Jis pavogė mano džiaugsmą. Lažinuosi, kad švaisto jį vėjais, kur nors tyliai kikendamas.

Aš giliai širdyje vis dar ta pati!
~Aušrinė

P.S. Blog'as mane gąsdina! Jį turėdama aš dar geriau suprantu, kaip greitai bėga laikas. Dar visai neseniai buvo vasara! O ir šito blog'o pradžia taip pat.

Komentarai

  1. Labai gera sąrašas, bet dar gali padaryti tokį, kuriame surašytum, ką padarei praėjusiais metais :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą