Food.

Taigi, Amethystos prašymu(ar pasiūlymu, whatėva 8D) rašau temą apie maistą.

Pagal nuotrauką galit pagalvoti, kad dievinu spagečius. Ir tai būtų visiškai teisinga mintis. Spagečiai - mano mėgstamiausias patiekalas. Net nežinau kodėl.. Man taip patinka jų skonis.. Mm.. Net seilė varva į nuotrauką bežiūrint. Tiesa, juos taip stipriai pamėgau vos prieš kelis metus. Tada dar negalėjau apsispręsti, ar jie mano mėgstamiausias patiekalas, ar ryžiai. Galų gale, tarp šių variantų buvo įsispraudęs obuolys. Bet, po metų svarstymo, apsisprendžiau, kad vis dėl to laimėjo spagečiai. Nors dar kartais pasiginčiju pati su savimi, bet jie tikrai pavergė mano skrandį :D


Dar, jeigu kam įdomu, galit paskaityti šią pastraipą. Joje papasakosiu apie mano mėgiamiausią valgį, kai buvau maža.
Tai ką gi aš mėgau būdama maža..? Ogi vištieną. Tiksliau - vištienos spranelius. Ir visi tą žinojo, net juokinga prisiminti :D Atsimenu, kai kažkada buvau svečiuose. Vakarienei atnešė sparnelius. Aš tikrai nenorėjau valgyti, todėl atsisakiau. Visi  nustebę į mane pažvelgė ir kažkas dar pasakė "Negi tu nevalgysi?". Visi puikiai žinojo, kad spranelių niekada neatsisakyčiau. Bet tą dieną atsisakiau.. Ir dabar tikrai juokinga tai atsiminti, o ypač visų veidus :D Nors tikiu, kad jūs neišspaudėt nė menkiausios šypsenos, nes visada, kai pasakoji kažką, kas buvo juokinga, niekam tai neatrodo juokinga. Čia jau toks dėsnis. Beet, nenukrypstu per daug į vaikystę ir tęsiu toliau.


Ko aš nemėgstu?
Vėdarų. Ko jau ko, bet vėdarų tikrai negalėčiau valgyti. Verskit manęs nevertę. Vien nuo jų kvapo mane vimdo, ką jau kalbėti apie kąsnį burnoje.. Ir išvis nesuprantu, ką kiti juose tokio skanaus mato..? Gal kažkas iš skaitančių(na, turiu tik vieną skaitytoją :D) juos mėgsta? Gal tada būtumėt malonūs, ir paaiškintumėt man, kas jums juose tokio skanaus? :D  Nes šito aš tikrai 100% nesuprantu.


Jei dar kalbėčiau apie gėrimus, tai būtų nebe prie maisto. Nors, iš protingo žmogaus, vardu mano tėtis sužinojau, kad visi gėrimai, išskyrus vandenį yra priskiriami prie maisto. Čia jau aš nelabai galiu paaiškint, tik jis ir tie, iš kurių jis tą sužinojo galėtų. Nors, manau būtų kažkas panašaus į tai: "Kaip pavyzdį paimkime kavą. Jos atsigeriame ir gauname kažkiek sotumo. Be to, su ja numalšinti galime tik nestiprų troškulį. Juk jaučiasi skirtumas, kai ištroškęs atsigeri vandens, ir kai kavos, ar ne?". Tai va toks būtų paaiškinimas iš mano pusės.

Iš gėrimų būtų taip - mėgstu vandenį, ir tik vandenį, nemėgstu bene visko, kas gazuota.


With love,
Aušrinė ♥

P.S.Mano tėtis yra tikrai protingas, mokyklos laikais mokėsi tik penketukais(tuometinis aukščiausias vertinimas). Tad, jei kas nors ir nesutinkat su tuo teiginiu, kad visi gėrimai, neskaitant vandens priskiriami prie maisto, nieko blogo negalvokit apie mano tėtį. Šito nepakęsčiau, nes jį gerbiu ir myliu. Ir nenoriu jo prikišti prie savo blog'o, bet kadangi jį paminėjau, turėjau parašyti dar ir šitą. Ačiū.

Komentarai

  1. Labas, mano vardas Skaistė.
    :D
    Spagečiai skanūs. Vėdarai ne.
    Vištiena pakenčiama. :D

    O visų tėveliai bent truputį protingi. ^^

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą