Cepelinai


Nors buvo daug tvarkingesnių cepelinų nuotraukų, pasirinkau būtent šią. Jie atrodo taaaip skaniai. Skaniau nei tie "tvarkingieji".

Iš tiesų aš cepelinų nemėgstu. Na, ne visiškai, bet..nemėgstu. Iš mandagumo arba kažkokiu atveju, kai negaliu rinktis, suvalgyčiau, bet tik tokiais atvejais.

Bet va atrodo, juk cepelinai, Lietuvą garsinantys cepelinai! Visi lietuviai turi juos mėgti.. O aš nemėgstu. Taip pagalvojus pasijuntu lyg būčiau ne lietuvė  -.-  Nors tikrai neįmanomas dalykas, kad visi lietuviai juos mėgtų, bet man tai vistiek atrodo keista ir nelietuviška.

Ką šia tema manote jūs? Mėgstat cepelinus ar ne? Įdomu būtų sužinoti ^^

Ačiū už dėmesį,
Aušrinė ☼

Komentarai

  1. Cepelinai, regis, pas mus atkeliavo iš Lenkijos, taigi TIKRO oficialaus lietuviško patiekalo mes net neturime. Tik cepelinai čia įsitvirtino ir tapo kiekvieno lietuviško restorano firminiu patiekalu. O aš pati visai juos mėgstu, tačiau ne su mėsa, o su varške. ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O, nežinojau :) Tikrai iš Lenkijos? Iš kur šitos informacijos prisisiurbei ? :D
      Jeigu tu kalbi tą patį, ką ir aš galvoju(apie cepelinus su varške), tada žinau juos. Skanesni nei su mėsa.:D

      Panaikinti
  2. Man rodos, kad taip. Istorijos mokytoja, draugės, bendroji, viešoji informacijos, gandai ir ne. Bet tikrai ne lietuviškas patiekalas. 1000%.
    Žinoma, kad skanesni ir žiūrint dar kaip ir Kur paruošti ^^.

    Kitą įrašą parašyk apie patiekalus kuriuos mėgsti valgyti, gaminti ir ką manai apie maistą! ^^

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na, žinosiu dabar :))

    Sakai..? Gerai, *challenge accepted* :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą