Be more... dog :D

Sveikas pasauli! Sveiki sekėjai! Tai aš! Ne, paveikslėly ne aš - aš rašau!
Nusprendžiau dažniau rašyti. Kartą per savaitę. Blogai nusprendžiau, nes dabar vasara, o vasarą vis kur nors išvažiuoju. Tai nežinau, kaip čia bus..:D Bet vien tas faktas, kad pasiryžau! Kaip nors išeis!

Man labai malonu, kad Jūs sekate mano blog'ą ir jis jums patinka. Širdis net apsąla, kai grįžtu iš kelionės ir vos jį atidariusi pamatau naujų sekėjų, komentarų ir daugiau peržiūrų! Ačiū Jums už tai! Labai pakelia nuotaiką :)
••••
Na, o mano vasara manęs palaukė ir šiuo metu aš patrakėliškai važiuoju kartu su ja. Tik kad tas važiavimas nuvargina. Turėčiau pailsėti, bet labiau nuvargstu, tiek daug ką padaryt turiu! Dabar tapau žolininke: parsivežiau iš sodo įvairių augalų(mėtų, medetkų, čiobrelių...), juos džiovinuosi, arbatą darausi, dar kvepalus iš eterinių aliejų ir gėlių pasidariau :) Na, kol kas dar nebaigiau daryt. Turi pastovėt kelias dienas. O tada turėsiu savo kvepalus! Ir labai smagu, kadangi niekur nerandu vanilinių kvepalų, o va, su eterinio aliejaus pagalba, dabar turėsiu. Dar kremą pasidariau su kokosų aliejum. Ir sirupą iš gisločių. Iš tiesų gamta viskuo mus aprūpinusi.(jei reikia receptų ar norit kažko paklausti - klauskit!)
Žolelėms reikės lininių maišelių, tai dabar mokausi juos siūti. Kažin, ar mokausi. Turbūt iš naujo dviratį išradinėju :D Bet aš visad taip. Turiu pati sugalvot, nesinaudosiu patarimais. Vieną pasiuvau ir turiu pasakyti, visai neblogai išėjo! Tik reikia nebijoti eksperimentuoti ir bandyti.

Kas dar naujo? Pagaliau pradėjau skrebinti. Darytis savo nuotraukų albumą. Turiu pasakyti, kad šis užsiėmimas reikalauja nemažai kūrybingumo. Ir laiko. Bet viską atperka jau pabaigtas darbas, kai jį vartai ir panyri į prisiminimus. O žiūri ne tik į nuotraukas, o ir tam tikras detales, kurias priklijuoji šalia ir kurios gali priminti daugiau nei pati nuotrauka..
(plačiau apie skrebinimą - http://www.scrapping.lt/viewtopic.php?f=13&t=18)

Iš esmės jaučiuosi labai priartėjusi prie gamtos. Kas yra nuostabu. Visi augalai, gyvūnai, atrodo, kad juos pažįstu, jie manęs klausosi. Aš klausausi jų. Savo stichijoj. Man tikrai vertėtų gyventi ten, kur daugiau gamtos.. Ak. Juk ir gyvensiu! Turėsiu nuosavą namą. Taip..
••••
Žinot, dabar pasijaučiau velnioniškai laiminga ir net nebežinau, apie ką rašyti :) Jaučiuosi pilna GYVENIMO. Būtent - gyvenimo. Jis manyje. Ir koks jis lengvas atrodo, kai aš jį laikau delnuose!

Džiaukitės tuo, ką turit, nepamirškit mažų dalykų ir šypsokitės!!
~Aušrinė *(:
Be more dog

Komentarai